دو و میدانی بین المللی آذربایجان 2 مدال طلا و 2 نقره برای بانوان ایرانی در روز اول / سفر رئیس و دبیرکل کنفدراسیون دو و میدانی آسیا به ایران


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841852

اولین روز مسابقات بین المللی دوومیدانی آذربایجان با کسب 4 مدال برای دختران ایرانی همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی بانوان ایران در پایان اولین روز از مسابقات بین المللی دوومیدانی آذربایجان به میزبانی باکو موفق به کسب 4 مدال رنگی شد.

در ماده 1500 متر پریچر شاهی با محدودیت زمانی 4:34.94 دقیقه به فینال راه یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.

قاجان رستمی دونده استان کردستان با زمان 57.97 ثانیه در ماده 400 متر از سایر رقبا پیشی گرفت و بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد.

سارینا ساعدی رکورددار نونهالان و نوجوانان پرش سه گام بانوان کشورمان نیز با ثبت سهمیه 12.38 متر پس از پرنده کشور میزبان به مدال نقره دست یافت و در رشته پرش سه گام نایب قهرمان شد.

ساناز امیری پور دوومیدانی و تیم ملی دو و میدانی بانوان و رکورددار دوی 100 متر رده سنی نوجوانان در ماده 100 متر با زمان 12.31 ثانیه مقام دوم را کسب کرد.

طبق برنامه این رقابت ها نمایندگان کشورمان امروز به مصاف حریفان خود می روند. ساناز امیری پور و کجان رستمی در 200 متر، سارینا ساعدی در پرش طول و پریچر شاهی در 3000 متر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سفر رئیس و دبیرکل کنفدراسیون دو و میدانی آسیا به ایران

دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به همراه شوگوماران دبیرکل سازمان دوومیدانی آسیا برای تماشای رقابت های جام امام رضا (ع) و دیدار با مسئولان دوومیدانی کشورمان به ایران سفر می کند.
دومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی امام رضا (ع) به مناسبت بزرگداشت پیشکسوت ورزش کشور زنده یاد استاد علی باغبانباشی طی روزهای 18 و 18 خردادماه با حضور 8 تیم خارجی و 7 تیم داخلی در ورزشگاه برگزار می شود. من رضا (ع) را در مشهد دارم.

به همین دلیل است که دهلان الحمد قطری، رئیس کنفدراسیون دو و میدانی قاره کهن اخیراً ابراز علاقه کرده است تا با هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان دیداری مجازی داشته باشد تا با مسئولان اولین رشته المپیکی کشورمان دیدار و به تماشای مسابقات بین المللی بنشیند. جام امام رضا (ع) باید به کشورمان سفر کند که با پیگیری و هماهنگی های لازم این امکان فراهم شد و دهلان الحمداد به همراه شوگوماران دبیرکل سنگاپور کنفدراسیون آسیا به کشورمان سفر می کند.

دیدار با مسئولان ورزشی کشورمان، بازدید از امکانات و تجهیزات دوومیدانی مشهد مقدس، تماشای مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) و شرکت در نشست خبری با نمایندگان اصحاب رسانه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید