کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی تکواندو نیروهای مسلح از کرمانشاهی


ساعت: 09:09
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892465

معاونت تربیت بدنی حضرت نبی اکرم(ص):

رضا کولانی از کسب مقام اولی دو تیم کرمانشاهی در مسابقات تکواندو قهرمانی نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا کولانی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: دو ورزشکار پاسدار در مسابقات تکواندو قهرمانی نیروهای مسلح مقام اول را کسب کردند.

معاون ورزش و تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: آقایان علی کرمی و محمد گودرزی برای اردوی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی CISM انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه سیزم – شورای بین المللی ورزش نظامی – پیام صلح و دوستی در جهان است، گفت: سیزم زندگی ورزشی و زندگی نظامی ورزشکاران را متحد می کند و شادی و نشاط را به ارمغان می آورد.

کولانی گفت: مسابقات تکواندو به میزبانی دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) با حضور تیم هایی از وزارت دفاع برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های معاونت تربیت بدنی، ایجاد کانون های استعدادیابی بسیج در شاخه های مختلف ورزشی برای تقویت ورزش و ارتقای سلامت نوجوانان و بسیجیان است و این جذابیت می تواند منجر به آموزش و پرورش نوآموزان و جوانان شود. نسل جوان پرنشاط در تراز انقلاب اسلامی.

کولانی در پایان گفت: شناسایی استعدادها و ارتقای آنها برای آینده ورزش شهری در حوزه بسیج از اهداف فعالیت این پایگاه ها است و کودکان و نوجوانان علاقه مند می توانند با تماس با کانون های مقاومت فرهنگی ورزشی در نقاط مختلف نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. از شهر..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید