نیروهای مسلح ما پرافتخارترین نیروهای مسلح جهان هستند


ساعت: 23:48
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902262

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: نیروهای مسلح ما پرافتخارترین نیروهای مسلح جهان هستند، هیچ کشوری این افتخار را ندارد که فرمانده نیروهای مسلح خود مردمی ترین، دانا، آگاه ترین و شجاع ترین مرد باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم سوگندنامه نظامی که در دانشگاه حاتم الانبیاء نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: نیروهای مسلح ما بیشتر نیروهای مسلح سرافراز جهان هیچ کشوری این افتخار را ندارد که فرمانده نیروهای مسلح خود را مردمی ترین، آگاه ترین، دانشمندترین و شجاع ترین مرد باشد.

و افزود: در هیچ کشوری چنین افرادی بصیر، ایثارگر و فهمیده وجود ندارند که در این سطح ارزش فداکاری را داشته باشند. از سوی دیگر، هیچ ارتشی در جهان چنین افرادی را ندارد که خود را برای آن قربانی کنند. ما باورها و آرمان های بلندی داریم که آرمان های بشریت در طول تاریخ بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: افتخار نیروهای مسلح ما این است که سرباز امام زمان (عج) هستیم و این افتخار را دارم که امروز در جمع سربازان حضرت ولی عصر (عج) حضور داشته باشم. ) در ارتش جمهوری اسلامی ایران. امیدواریم بتوانیم قدردان رهبری، مردم و آرمان های انقلاب اسلامی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید