کاراته قهرمانی جهان گنج زاده با هدف افزودن طلای جهان به طلای المپیک است

ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781232

سایت فدراسیون جهانی کاراته نوشت: گنج زاده می خواهد یک مدال جهانی به طلای المپیک اضافه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، دو هفته مانده به مسابقات جهانی کاراته، فدراسیون جهانی کاراته گزارشی از نحوه برگزاری این مسابقات منتشر کرد.

در گزارش فدراسیون جهانی آمده است: 5 «1054 ورزشکار از 117 کشور جهان برای شرکت در مسابقات جهانی کاراته در دبی امارات ثبت نام کرده اند و این آمار رکوردهای حضور در دوره های قبلی و محبوبیت کاراته در سراسر جهان را حفظ می کند. .

در این مسابقات نمایندگان ایران، الجزایر، برزیل، کرواسی، مصر، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، ترکیه و روسیه با 16 نفر حضور داشتند.

ساندرا سانچز از اسپانیا و ریو کونا از ژاپن در کاتا، آیوت گورانوا از بلغارستان، جوانا پرکوویچ از صربستان و فریال عبدالعزیز از مصر در کمیته بانوان، استیون داکوستا از فرانسه، لوئیجی بوسا از ایتالیا و سجاد گنج زاده از ایران در کمیته مردان، مدال های طلای المپیک دار ایما 8 که در این مسابقات شرکت کرده اند و در تلاش هستند تا یک مدال جهانی را به مدال طلای المپیک خود اضافه کنند.

این در حالی است که 10 نفر از 12 قهرمان فعلی جهان در دبی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می کنند که تمرکز آنها بر روی ساندرا سانچز از اسپانیا، ریو کونا از ژاپن، جوانا پرکوویچ از صربستان و استیو داکستار از فرانسه است. او در حال حاضر دارنده مسابقات جهانی دوگانه و یک عنوان المپیکی است.

مدافعان جام جهانی نمایندگان ژاپن در کاتای مردان و زنان، فرانسه در کومیته تیمی زنان و ایران در کومیته تیم مردان هستند که با لباس ویژه کاراته با طلا دوزی حضور خواهند داشت.

مسابقات کاراته قهرمانی جهان در سال 2021 از 16 تا 22 آبان ماه به میزبانی دبی امارات از 16 تا 22 آبان ماه برگزار می شود و نمایندگان کاراته کشورمان به صورت کامل در دو بخش کاتا و آقایان و بانوان در این مسابقات حضور خواهند داشت. کمیته آن ها خواهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید