تلاش گنج زاده برای عضویت در کمیته دو و میدانی فدراسیون جهانی کاراته

ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: 23/08/08
کد خبر: 1784339

سجاد گنج زاده عضو کمیته دو و میدانی کمیته ملی المپیک در تلاش است تا به عضویت کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته درآید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سجاد گنج زاده دارنده مدال طلای المپیک توکیو، یک طلا و دو نقره مسابقات جهانی، یک طلای بازی های آسیایی و یک طلا، دو نقره و یک برنز. مدال قهرمانی آسیا و غیره. او برای شرکت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته ثبت نام کرده است.

گنج زاده از ایران، استانیسلاو هورنه از اوکراین، ریو کونا از ژاپن، ویکی پانتسیدو از یونان، اینگریدا سوچانکووا از اسلواکی، جاویس مارسیال تودسی از مجارستان، ایرینا زارتسکا از آذربایجان هفت نامزدی هستند که در انتخابات کمیسیون ورزشکاران شرکت می کنند.

از بین 7 نامزد، تنها دو نفر برای شرکت در کمیته ورزشکاران که از 15 تا 18 نوامبر (24 تا 27 آبان) در حاشیه مسابقات جهانی برگزار می شود، انتخاب می شوند.

دیوید بنتلو از ایتالیا رئیس کمیسیون ورزشکاران، نگوین هوانگ نگان از ویتنام، ویکی پانزیدو از یونان، آنتونیو دیاز از ونزوئلا، داگلاس بروس از برزیل و ریو کونو از ژاپن اعضای کمیته دو و میدانی فدراسیون جهانی کاراته هستند.

گنج زاده قهرمان المپیکی کاراته در انتخابات روز جمعه کمیته دوومیدانی کمیته ملی المپیک با کسب 88 رای بیشترین آرا را به خود اختصاص داد و به عنوان اولین عضو این کمیته انتخاب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید