ثبت نام گنج زاده برای حضور در کمیته دو و میدانی فدراسیون جهانی

ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781897

سجاد گنج زاده دارنده مدال طلای المپیک برای حضور در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته ثبت نام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، با اعلام فدراسیون جهانی، 7 کاراته کار از برترین های جهان برای حضور در کمیسیون ورزشکاران ثبت نام کردند که انتخابات آنها در حاشیه مسابقات جهانی 2021 برگزار می شود.

اسامی 7 کاندیدای شرکت در انتخابات کمیسیون ورزشکاران به شرح زیر است:

سجاد گنج زاده از ایران، استانیسلاو هورنه از اوکراین، ریو کونا از ژاپن، ویکی پانتسیدو از یونان، اینگریدا سوچانکووا از اسلواکی، جاویس مارسیال تودسی از مجارستان، ایرینا زارتسکا از آذربایجان ریو کونا از ژاپن، ویکی پانتسانیدو از نامزدی بعدی.

از بین 7 نامزد، تنها 2 نفر برای شرکت در کمیته ورزشکاران که هفته آینده در حاشیه مسابقات جهانی برگزار می شود انتخاب می شوند و رای دهندگان ورزشکاران حاضر در این مسابقات هستند.

سجاد گنج زاده دارنده مدال طلای المپیک توکیو، یک طلا و دو نقره مسابقات جهانی، یک طلای بازی های آسیایی و یک طلا، دو نقره و یک برنز قهرمانی آسیا به عنوان نماینده ایران ثبت نام کرد. کاراته در کمیته ورزشکاران شرکت می کند.

دیوید بنتلو از ایتالیا ریاست کمیسیون ورزشکاران را بر عهده دارد و نگوین هوانگ نگان از ویتنام، ویکی پانزیدو از یونان، آنتونیو دیاز از ونزوئلا، داگلاس بروس از برزیل و ریو کونو از ژاپن اعضای کمیته دو و میدانی فدراسیون جهانی کاراته هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید