بوکس قهرمانی جوانان آسیا بوکسور هندی حریف دانا نیست/ سومین مدال برنز ایران قطعی شد


ساعت: 20:07
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813201

در چهارمین روز از رقابت های بوکس قهرمانی جوانان آسیا، ابوالفضل دانا تنها نماینده کشورمان با برتری مقابل بوکسور هندی راهی نیمه نهایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا از روز چهارشنبه 11 اسفندماه در شهر امان پایتخت اردن آغاز می شود و به مدت 13 روز ادامه خواهد داشت.

ابوالفضل دانا امروز شنبه ۱۴ اسفند و در چهارمین روز این رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۸۰+ کیلوگرم به مصاف «راکی چودری» بوکسور قدرتمند هندی می رود و با نمایشی زیبا حریف خود را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. مدال شما دانا در این مرحله به مصاف عبدالعزیز عبدالخمانوف از ازبکستان می رود.

پیش از این علیرضا موسوی و سید علی اکبر میراحمدی با غلبه بر رقبای خود به مدال برنز خود در نیمه نهایی راه یافته بودند. مهدی کاظمی و نیما بیگی نیز با غلبه بر بوکسورهای فیلیپین و فلسطین راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

رضا مهدی پور پور سرمربی تیم های ملی بوکس جوانان و نوجوانان ایران و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوطی و محمد مهدی پور سرمربی هستند. در این رقابت ها مهدی شفیعی سرپرست تیم ملی کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید