نشان برنز آسیایی قهرمانی بوکس جوانان آسیا بر گردن بیگی و دانا


ساعت: 20:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814725

در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا دو نماینده کشورمان به مدال برنز دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس عصر امروز (جمعه 20 اسفندماه) دهمین روز مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و جوانان آسیا را در شهر امان اردن آغاز کرد و نیما بیگی از ایران به مدال برنز دست یافت.

امروز در مرحله نیمه نهایی نوجوانان تا وزن 54 کیلوگرم نیما بیگی به مصاف «الیجا موبلین پامیسا» از فیلیپین رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال برنز دست یافت.

بیگی برای حضور در این مرحله ابتدا کوزی السود فلسطین را شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی از سد شباب عبدالله کویت گذشت.

ابوالفضل دانا نماینده بوکس ایران به مدال برنز خود دست یافت. امروز در مرحله نیمه نهایی نوجوانان تا 80 کیلوگرم ابوالفضل دانا به مصاف عبدالعزیر عبدالخمان اف از ازبکستان رفت و با شکست قوی ترین رقیب خود به مدال برنز دست یافت.

دانا برای حضور در مسابقات راکی ​​چادری از هند را شکست داد.

پیش از این سید علی اکبر میراحمدی در رده جوانان و نیما بیگی در رده جوانان مدال برنز را کسب کردند. علیرضا موسوی روز یکشنبه برای کسب مدال طلای وزن 66 کیلوگرم وارد رینگ می شود.

هدایت تیم های نوجوانان ایران بر عهده رضا مهدی پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوطی و محمد مهدی پور به عنوان مربی است. در این رقابت ها مهدی شفیعی سرپرست تیم کشورمان است.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا از چهارشنبه 13 اسفندماه در اردن آغاز می شود و روز دوشنبه 20 اسفندماه با فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان به پایان می رسد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید