قهرمانی جهان تکواندو او یک نشان برنز به گردن خود آویخت


ساعت: 08:11
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911015

نماینده وزن 80 کیلوگرم کشورمان در اولین روز از مسابقات جهانی مکزیک به مدال برنز دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی تکواندو عصر دیروز دوشنبه 2 آبان ماه با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور به میزبانی مکزیک در سالن متروپولیتن شهر گوادالاخارا و مهران حیدری آغاز شد. تنها نماینده ایران در روز نخست توانست به مدال برنز دست یابد.

در رقابت های وزن 80 کیلوگرم که 46 تکواندوکار ثبت نام کرده اند، مهران حشدری در دور نخست «دیویس تورناد» از کانادا را در دو راند با نتایج 7 بر صفر و 8 بر 4 شکست داد و 2 متوالی اولی را شکست داد. راند (دور اول: 3-1 و دور دوم: 3-2) و سپس در 2 راند متوالی با نتیجه 3-1 مقابل “شخرات سلف” از ازبکستان به پیروزی رسید. مهران در بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات بین المللی تهران 2 بار مغلوب این ازبکستان شد.

مهران با این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله “آلتانگرل” از مغولستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و با صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را تثبیت کرد.

نماینده تکواندو ایران در مرحله نیمه نهایی وزن 80 کیلوگرم مقابل پارک وو از کره جنوبی قرار گرفت و در دور نخست با نتیجه 9 بر 5 پیروز شد.

در دور دوم حریف کره ای با نتیجه 14 بر 7 پیروز شد تا برای مشخص شدن فینالیست ها به دور سوم راه یابد. پارک وو در دور پایانی با نتیجه 9 بر 5 به برتری رسید و اولین مدال برنز ایران را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید