خداحافظی قهرمان 41 ساله تیم ملی از مسابقات جهانی/ کاپیتان شمشیر را آویخت


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1890975

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اپه پس از پایان بازی های کشورهای اسلامی از مسابقات قهرمانی جهان خداحافظی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضایی در دو دوره اخیر به همراه تیم ملی شمشیربازی حضور داشت. او در مسابقات جهانی شمشیربازی مصر شرکت کرد که با موفقیت به پایان نرسید و خیلی زود کنار رفت که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

محمدرضایی پس از پایان این رقابت ها از مسابقات قهرمانی جهان خداحافظی کرد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: «من محمدرضایی از 17 سالگی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم و در پیست جنگیدم. چه شکست هایی که تجربه کردم و درس های زندگی به من داد و چه پیروزی هایی برایم شیرین و خاطره انگیز بود اما به زودی توسط دیگران فراموش شد.


به کسب مدال قهرمانی آسیا در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، مدال تیمی بازی های آسیایی، رسیدن به جدول 16 نفره مسابقات جهانی روسیه، کسب دوازدهمین عنوان قهرمانی بزرگسالان EPE برای اولین بار افتخار می کنم. کسب مدال برنز انفرادی گرندپری کویت، 5 مدال تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا، یک طلای انفرادی در جام جهانی شیراز، یک نقره در جام جهانی کیش، دو مدال نقره انفرادی NAS Sports دبی، یک برنز انفرادی در کشورهای اسلامی برنز انفرادی غرب آسیا و هم اکنون با افتخار مدال نقره تیمی از بازی های کشورهای اسلامی و حدود 50 مدال دیگر و تاکنون در مسابقات قهرمانی کشوری و بین المللی کسب کرده ام.


همه این موفقیت ها را در این سال ها مدیون زحمات مربیان خوب و با اخلاقم آقایان کیومارت تولویی، فرهاد رضایی، کادرت اله رضایی، سیامک فیض اصغری، علی یاکوبیان، والری دیموف، الکساندر، یوگنی بیرکوف، ساکو هستم. ایوزیان، شوکت و مهدی فرجی. من از آنها برای کمک به من در طول سالها و به اشتراک گذاشتن بی قید و شرط تجربیات خود با من تشکر می کنم. امیدوارم با نتایجم توانسته باشم دل آنها را شاد کنم و زحماتشان را جبران کنم.


از همسر خوب و عزیزم صمیمانه تشکر می کنم که در 5 سال گذشته در تمام مراحل زندگی من را یاری رسانده و در سختی ها و سختی ها در کنارم بوده و انگیزه ای برای عملکرد بهتر در مسابقات به من داده است. این مدال ارزشمند را تقدیم می کنم. شما برای تلاش های بی پایان او


از آقای باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی و محسن وحدانی تشکر می کنم و امیدوارم با نتیجه ای که کسب کرده ام جواب اعتماد آنها را داده باشم. اکنون در سن 41 سالگی با افتخار از دنیای شمشیربازی خداحافظی می کنم و برای جامعه شمشیربازی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.»/

دیدگاهتان را بنویسید