کاپیتان تیم ملی خداحافظی می کند؟

کاپیتان تیم ملی خداحافظی می کند؟

مسعود شجاعی بازیکن تیم فوتبال نساجی پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی گفت: خیلی خوشحالم. جو رو دیدی این دومین بار است که در ایران چنین احساسی دارم. تنها دلخوشی این مردم فوتبال است و ما خیلی وقت است که روز مازندرانی ها را ساخته ایم و خوشحالیم که این اتفاق افتاد. ما برای خودمان خوشحالیم که توانستیم آبروی خود را بازیابی کنیم. ما در لیگ برتر به آنچه که شایسته بودیم نرسیدیم اما در این رقابت ها شخصیت خود را به فوتبال ایران دیکته کردیم و می توانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم. لیگ قهرمانان آسیا همچنان در بلاتکلیفی است و امیدوارم برگزار شود و آسیایی شود.

وی درباره شرایط نساجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما کارمان را انجام دادیم و بقیه به مسئولان بستگی دارد. تنها کاری که باید انجام دهند این است که زمینه را برای مسابقات و آرمان های AFC فراهم کنند. امیدوارم بعد از جام جهانی در آسیا باشم.

شجاعی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران قبل از شروع جام جهانی 2022 قطر گفت: وضعیت تیم ملی خوب است و بازیکنان سالم هستند. این بی برنامگی به تیم آسیب می زند زیرا سایر تیم ها برنامه های خود را طوری تنظیم کرده اند که بهترین عملکرد را داشته باشند، اما شرایط برای ما خوب نیست. این باعث سردرگمی بازیکنان می شود. زمانی شایعه شده بود که سرمربی تیم ملی عوض می شود. صحبت از تغییر رئیس فدراسیون فوتبال است. امیدوارم وضعیت بهتر شود.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازگشتش به تیم ملی ایران گفت: از تیم ملی خداحافظی نکردم. تمام تلاشم را می کنم تا روزی از نظر بدنی آماده باشم. رسیدن به تیم ملی یکی از اهداف من است و باید ببینیم چه می شود.

شجاعی درباره آینده خود برای فصل آینده گفت: با تیم نساجی قرارداد دارم اما بعد از مسابقات در مورد آینده صحبت کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر گفت: فکر نمی کنم شرایط در این گروه آسان باشد. نمی خواهم بگویم این گروه، گروه مرگ است، اما یکی از سخت ترین گروه هاست. فوتبال ما به هیچ تیمی نمی خورد. مثلاً در آسیا با عمان و بحرین مشکل داریم. انگلیس یکی از سخت ترین تیم هاست. علاوه بر این، برخی از بازیکنان آمریکایی در حال حاضر در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند و بازیکنان خوبی هستند و نباید چیزی را دست کم بگیریم، زیرا فکر می کنم در انتظار یکی از سخت ترین مسابقات جهانی ممکن هستیم.

شجاعی در خصوص حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: آنها تمام تلاش خود را کردند و نتایج خوبی گرفتند و اگر مدیران صلاح بدانند این مربی شایسته حضور در جام جهانی و تیم ملی است.

دیدگاهتان را بنویسید