موسوی قهرمانی بوکس جوانان آسیا نایب قهرمان شد/مقامات ایران با یک نقره و سه برنز به کار خود پایان دادند.


ساعت: 20:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815308

رقابت های بوکس نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا امروز با فینال رده جوانان پیگیری شد و علیرضا موسوی بر سکوی نایب قهرمان وزن 66 کیلوگرم آسیا ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دوازدهمین روز مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا بعدازظهر امروز (یکشنبه 22 اسفند) با برگزاری دیدارهای پایانی رده سنی جوانان آغاز شد و علیرضا موسوی نماینده کشورمان به مدال نقره دست یافت.

علیرضا موسوی امروز در دیدار فینال وزن 66 کیلوگرم به مصاف «سانزارعلی گابیگالیف» از قزاقستان رفت و با شکست حریف قدرتمند خود به مدال ارزشمند نقره آسیا دست یافت.

موسوی برای حضور در فینال ابتدا فوتنات ایامرام از تایلند را شکست داد و سپس از سد مالک جدالله در اردن گذشت.

ملی پوشان کشورمان در رده سنی نونهالان با 7 بوکسور و در رده سنی 6 بوکسور در این رقابت ها حضور داشتند و پیش از آن سید علی اکیر میراحمدی در نونهالان و نیما بیگی و ابوالفضل دانا در رده سنی نوجوانان مدال برنز را کسب کردند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در این رقابت ها رضا مهدی پور بود و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوطی و محمد مهدی پور مربیگری کردند. مهدی شفیعی نیز هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده داشت.

رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه 11 اسفندماه در اردن آغاز شد و فردا با برگزاری فینال بخش جوانان رسما به پایان می رسد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید