بوکس قهرمانی آسیا سومین برنز آسیا برای موسوی/زور شاهین به دست داوران نرسید.


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910050

شاهین موسوی بوکسور کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه را به نماینده قزاقستان واگذار کرد و به مدال برنز آسیا دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا 2022 با حضور 320 بوکسور (211 مرد – 109 زن) از روز سه شنبه تا 10 آبان در شهر امان پایتخت اردن آغاز و شنبه تا 21 آبان به پایان می رسد.

امروز (پنجشنبه – 28 آبان ماه) در نهمین روز این رقابتها و در مرحله نیمه نهایی، شاهین موسوی در دسته 75 کیلوگرم و توفان شریفی در دسته منهای 92 کیلوگرم به عنوان نمایندگان به مصاف رقبای خود می روند. کشور ما.

شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در سومین دیدار خود و در مرحله نیمه نهایی با «نوراکانات رئیس» از قزاقستان مبارزه کرد و با اینکه عملکرد بسیار خوبی مقابل حریف قدرتمند خود داشت، در نهایت با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف شد. – 0.

در این مبارزه شاهین راند اول را با ارائه یک مبارزه برتر با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رساند اما با وجود عملکرد خوب شاهین در راند دوم، نتیجه 3 بر 2 به سود حریف اعلام شد. راند سوم با ادامه برتری موسوی دنبال شد اما در کمال تعجب رای این راند نیز 4 بر یک به سود بوکسور قزاق اعلام شد و در نهایت موسوی به ناعادلانه 3 بر صفر بازنده اعلام شد و سومین مدال برنز آسیا را به خود اختصاص داد. در کارنامه او

علیرضا استاکی به عنوان سرمربی و گلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی حضور دارند.

تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت ایرانی زنوبر در این رقابت ها حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید