جام باشگاه های جهان والیبال زور سیرجان به سرشناس ترین تیم جهان نرسید/ نماینده آسیا از دور رقابت ها کنار رفت.

ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790764

فولاد سیرجان ایرانیان در دومین دیدار خود در جام جهانی باشگاه های مردان مقابل ترنتینو یکی از تیم های مطرح جهان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال باشگاه های جهان مردان با حضور 6 تیم در دو گروه از روز چهارشنبه 16 آذرماه آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری می شود.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایران به عنوان نماینده قاره آسیا صبح امروز (پنجشنبه) در دومین دیدار مرحله مقدماتی خود مقابل ترنتینو (ایتالیا) و با نتیجه 3 بر صفر و با نتیجه 25 بر 18، (25) به 22) و (25 بر 19) شکست خورد.

بدین ترتیب تیم های سادا کروزیرو (برزیل) و ترنتینو (ایتالیا) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و دو تیم فردا (جمعه) برای تعیین سرگروه گروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نماینده ایران که در رده سوم گروه قرار دارد، از راهیابی به مرحله دوم مسابقات بازماند.

در دیدار امروز بازیکن ترنتینو لاویا با 16 امتیاز موفق ترین بازیکن زمین شد. امیرحسین اسفندیار و مهدی جلوه به ترتیب با 10 و 9 امتیاز بهترین بازیکنان استیلی سیرجان در این دیدار بودند.

تیم ترنتینو سابقه پنج قهرمانی در باشگاه های مردان در سراسر جهان را دارد. سه قهرمانی در سری آ ایتالیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو سوپرکاپ ایتالیا و سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا از دیگر جوایز ترنتینو، یکی از معتبرترین تیم های باشگاهی جهان است.

در دیگر دیدار امروز تیم های لوبه (ایتالیا) و آپیسین (آرژانتین) از گروه A به مصاف هم رفتند که لوبه موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف بگذرد. به این ترتیب در گروه A صعود تیم های لوبه و فون ویکتابه قطعی شد و دو تیم فردا برای تعیین صدر جدول به مصاف هم می روند.

سادا کروزیرو (برزیل)، فولاد سیرجان ایرانیان (ایران)، لوبه (ایتالیا)، ترنتینو (ایتالیا)، آپیسین (آرژانتین)، فون ویک تاباته (برزیل)، 6 تیم حاضر در مسابقات جهانی والیبال مردان به نمایندگی از ایتالیا و برزیل مجموعا چهار تیم برتر

نماینده قاره آسیا (فولاد سیرجان) در اولین دیدار مرحله مقدماتی مقابل سادا کروزیرو (برزیل) با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید