جام باشگاه های والیبال آسیا راندن بارج با اسانس پس از دومین پیروزی/سلامتی; موفق ترین بازیکن دیدار با نماینده ازبکستان


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834379

تیم باری اسن از ایران در دومین دیدار خود در مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا مقابل تیم GDPI ازبکستان به برتری رسید و در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ; باریج اسنشالز بعدازظهر امروز (دوشنبه، 25 اردیبهشت) در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های زنان آسیا با نتیجه 3 بر صفر GDPI ازبکستان را شکست داد.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه سرمربی باریج اسانس در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 16 مقابل حریف ازبکستانی به برتری دست یافتند و با دو برد و 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

باریج اسنشالز دیروز قرقیزستان وی سی را شکست داد و فردا (سه شنبه 6 اردیبهشت) به مصاف تیم قدرتمند تایلند دیاموند فود می رود. تیم GDPI ازبکستان در اولین دیدار مقابل دایموند فود تایلند شکست خورد.

تیم دایموند فود تایلند در اولین دیدار امروز با نتیجه 3 بر یک مغلوب کوانیش وی سی قزاقستان شد و در دیدار فردا مقابل باریج اسنس از تمام توان خود برای جبران این شکست استفاده خواهد کرد.

آیتک سلامت با 19 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد. بازیکن 22 ساله تیم ملی والیبال ایران با قد 188 سانتی متری توانایی شوت در ارتفاع سه متری و دفاع با دو دست تا دو متر و 90 سانتی متر را دارد.

باریج ایران اسنشالز دیروز 3 بر صفر قرقیزستان وی سی را شکست داد و مهسا کدا با 13 امتیاز بهترین گلزن این دیدار شد. شاگردان فاطمه شعبان فردا (سه شنبه 6 اردیبهشت) در سومین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف دایموند فود تایلند می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید