تعریف بوکس قهرمانی جوانان جهان برای 2 مدال برنز برای بوکس ایران / 2 برد و 3 باخت در روز سوم


ساعت: 22:40
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812919

سومین روز از رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با صعود دو بوکسور ایرانی به نیمه نهایی پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، امروز جمعه 13 اسفندماه در شهر امان اردن سومین روز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا نونهالان و جوانان برگزار شد و 2 بوکسور ایران در رده 4 بوکس برتر این رقابت ها قرار گرفتند. .

در رقابت های امروز 5 نماینده بوکس جوانان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که سید علی اکبر میراحمدی و علیرضا موسوی با شکست رقبای خود و کسب مدال برنز راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

سید علی اکبر میراحمدی بوکسور وزن 63 کیلوگرم کشورمان بوکسور قدرتمند مغولستانی دالانتای تنگیز را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف عثمانوف بوکسور تاجیکستانی می رود که در دور اول بوکسور ازبکستانی را شکست داد.

در وزن منهای 66 کیلوگرم علیرضا موسوی به مصاف «فوتانت ایامرام» از تایلند رفت و با پیروزی مقابل حریف قدرتمند خود راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله به مصاف «مالک جدله» از اردن می رود.

همچنین در سایر مسابقات امروز امیرمحمد هزائی در وزن 70 کیلوگرم مقابل بوکسوری از هند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

استکی در وزن 80 کیلوگرم با وجود نمایش بسیار خوب مغلوب رحموندجن قدیروف بوکسور قدرتمند ازبکستانی شد.

امیر اسماعیلی نیز در وزن 80+ کیلوگرم برای رقابت با آزودبکالیف از ازبکستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در روزهای اخیر مهدی کاظمی در وزن 48 کیلوگرم نماینده فیلیپین را شکست داد و نیما بیگی در وزن 54 کیلوگرم از سد بوکس قرقیزستان گذشت.

تیم ایران در رده جوانان با 7 بوکسور و در رده جوانان 6 نماینده در این مسابقات شرکت می کند.

رضا مهدی پور سرمربی تیم بوکس جوانان و نوجوانان ایران به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوطی و محمد مهدی پور مربیان، مهدی شفیعی نیز سرمربی تیم ملی کشورمان است.

* دانا تنها نماینده بوکس ایران در چهارمین روز مسابقات قهرمانی آسیا است
چهارمین روز رقابت های بوکس قهرمانی جوانان آسیا فردا شنبه 14 اسفندماه در شهر امان اردن برگزار می شود و بوکس ایران در رده جوانان این روز تنها یک نماینده خواهد داشت.

ابوالفضل دانا بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان در رقابت های فردا در اولین دیدار خود به مصاف «راکی چادری» از هند می رود. در صورت پیروزی به مصاف برنده مسابقه بوکس ازبکستان و قرقیزستان می رود.

تیم ملی بوکس کشورمان با 7 بوکسور در رده جوانان و 6 نماینده در رده جوانان در این مسابقات شرکت می کند.
رضا مهدی پور سرمربی تیم بوکس جوانان و نوجوانان ایران به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوطی و محمد مهدی پور مربیان، مهدی شفیعی نیز سرمربی تیم ملی کشورمان است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید