مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان با ضرب اولین مدال کاروان با نام دختران / برنز حسینی ، دوضرب جهان را بالا برد

زمان: 17:31
منتشر شده در: 1400/07/16
کد خبر: 1774352

در پایان رقابت های جهانی وزنه برداری تا 59 کیلوگرم ، ایرانی مدال برنز را کسب کرد و اولین مدال کاروان ایران را در جده به ثبت رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ادامه مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در جده ، دسته 59 کیلوگرم دختران امروز برگزار شد و فاطمه کشاورز و سید غزاله حسینی دو مقام ایرانی سوار شدند.

در پایان مسابقات در این وزن ، اولین مدال توسط کاروان ایران به دست آمد و دختران ایرانی به تاریخ پیوستند.

ز غزاله حسینی

سیده غزاله حسینی سه حرکت را در یک حرکت با موفقیت به پایان رساند و اوزان 65 ، 71 و 74 کیلوگرم را با موفقیت ثبت کرد و در یک ضربه سکوی ششم را به دست آورد.

در تلاش دوگانه ، حسینی در اولین تلاش 82 کیلوگرم را بالای سر برد. او در تلاش خود برای 91 کیلوگرم شکست خورد ، اما در آخرین حرکت 94 کیلوگرم را ثبت کرد تا مدال برنز این دسته را کسب کند.

نمایندگان تایلند و کلمبیا از او بلندتر بودند و رکورد 100 کیلوگرم را ثبت کردند. این اولین مدال از کاروان اعزامی کشورمان است.

در پایان حسینی با مجموع رکورد 168 کیلوگرم چهارم شد.

با فاطمه کشاورز

فاطمه کشاورز دیگر ملی پوشان کشورمان هر سه حرکت را با موفقیت در یک حرکت انجام داد و وزنه های 65 ، 72 و 76 کیلوگرم را با موفقیت بالا برد و در حرکت سکته مغزی در مکان چهارم قرار گرفت.

کشاورز ابتدا 86 کیلوگرم را به صورت دو نفره بالا برد ، اما در دو تلاش برای ذخیره 93 کیلوگرم ، دو تلاش ناموفق داشت تا کار خود را با همان 86 کیلوگرم در دو نفره و عنوان هفتم به پایان برساند. او همچنین می تواند مدال آور کاروان کشورمان باشد که در رسیدن به این هدف ناکام ماند.

در نهایت ، کشاورز با رکورد کلی 162 کیلوگرم در رده ششم قرار گرفت.

️ در پایان دسته 59 کیلوگرم در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان ، برای دختران و به طور کلی ، نمایندگان کلمبیا و تایلند روی سکو رفتند.

وزنه بردار کلمبیایی با رکورد 181 کیلوگرم قهرمان شد و دو وزنه بردار تایلندی با وزنه های 180 و 170 کیلوگرم دوم و سوم شدند.

سید غزاله حسینی با مجموع 2 کیلوگرم کمتر از وزنه بردار تایلندی دوم شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید