قدرت بیگی قهرمانی بوکس جوانان آسیا در رینگ ایمنی


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812758

دومین روز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا با پیروزی قاطع نماینده کشورمان ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و جوانان آسیا از روز گذشته چهارشنبه 11 اسفندماه در شهر امان اردن آغاز شده و 13 روز ادامه خواهد داشت.

امروز پنجشنبه 12 اسفند و در روز دوم این رقابت ها نیما بیگی نماینده دسته 54 کیلوگرم تیم جوانان ایران در دور نخست به مصاف «کوزای السود» از فلسطین رفت و مغلوب شد. رقیبی در دور اول در نبردی قدرتمند و یک طرفه در مرحله یک چهارم نهایی قرار گرفت.

بیگی در این مرحله به مصاف صالح عبدالله از یمن می رود.

مهدی کاظمی نماینده وزن 48 کیلوگرم کشورمان چهارشنبه 11 اسفند در اولین روز این رقابت ها نماینده فیلیپین را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بوکس ایران با 7 نماینده در رده جوانان و 6 بوکسور در رده جوانان در این مسابقات شرکت می کند.

رضا مهدی پور سرمربی تیم های بوکس جوانان و نوجوانان ایران، مرتضی سپهوندی، مهدی طلوطی و محمد مهدی پور مربیان هستند. در این رقابت ها مهدی شفیعی سرپرست تیم ملی کشورمان خواهد بود.

* 5 بوکسور ایران در سومین روز مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف هم می روند

سومین روز مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا فردا با دیدار 5 بوکسور کشورمان ادامه خواهد داشت.

سومین روز از رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور پنج نماینده بوکس ایران فردا (جمعه 13 اسفند) در امان پایتخت اردن برگزار می شود.

سید علی اکبر میراحمدی نماینده وزن 63 کیلوگرم کشورمان با «دالانتای تنگیز» از مغولستان مبارزه می کند. نماینده بوکس ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار ازبکستان – لبنان و تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 66 کیلوگرم علیرضا موسوی در دور نخست به مصاف فوتانت ایامرام از تایلند می رود و در صورت پیروزی به مصاف بوکسور اردنی می رود.

امیرمحمد هزائی در وزن 70 کیلوگرم به مصاف جسکون از هند می رود و در صورت پیروزی حریفش به مصاف قرقیزستان می رود.

سام استکی بوکسور وزن 80 کیلوگرم به مصاف رحموندجون قدیروف از ازبکستان خواهد رفت. نماینده کشورمان در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار عراق و قزاقستان با تاجیکستان می رود.

همچنین در وزن 80+ کیلوگرم امیر اسماعیلی به مصاف آزودبکالیف از ازبکستان می رود که در صورت پیروزی حریف به مصاف قرقیزستان و هند می رود.

تیم ملی بوکس کشورمان با 7 نماینده در رده جوانان و 6 بوکسور در رده جوانان در این رقابت ها حضور دارد.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا از 20 تا 23 اسفندماه در اردن برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید