رضایی و خسروی بوکس قهرمانی آسیا در روز دوم به روی رینگ می روند


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907799

امروز (چهارشنبه – 20 آبان) دومین روز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا برگزار می شود و اشکان رضایی و مهدی خسروی به عنوان نمایندگان کشورمان وارد رینگ می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا 2022 با حضور 320 بوکسور (211 مرد – 109 زن) از روز گذشته (سه شنبه – 10 آبان) در امان پایتخت اردن آغاز و تا 21 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، امروز (چهارشنبه – 20 آبان) و در دومین روز این رقابت ها، اشکان رضایی در وزن 63.5 کیلوگرم و مهدی خسروی در وزن 54 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. کشور. (مسابقه ها از ساعت 13:30 الی 17:30 و از ساعت 18:30 الی 22:30 برگزار می شود)

مهدی خسروی بوکسور وزن 54 کیلوگرم کشورمان ابتدا با «رنگسی سائو» از کامبوج مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این مبارزه با یکی از نمایندگان ازبکستان و پاکستان دیدار خواهد کرد.

در وزن 63.5 کیلوگرم اشکان رضایی در مرحله نخست به مصاف «وانگدی دورجی» از بوتان می رود و در صورت پیروزی با یکی از بوکسورهای چین تایپه، افغانستان یا قرقیزستان مبارزه می کند.

علیرضا استاکی سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی هدایت این مردان را بر عهده دارند.

تیم ملی بوکس کشورمان در ترکیب مصطفی ریقی، مهدی خسروی، سجاد محمدپور، محمد کمالی، اشکان رضایی، علی حبیبی نژاد، مسلم مقسودی، شاهین موسوی، میشم کشلاگی، پوریا امیری، طوفان شریفی و ایمان رمضان پور و حمایت ایرانیان زنبار در این مسابقات حضور داشتند

دیدگاهتان را بنویسید