می خواهم در بازی های آسیایی نقره را به طلا تبدیل کنم/ با دخترم در دریاچه آزادی زندگی می کنم

ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785682

قایقران ایرانی گفت: امیدوارم با کسب یک نتیجه خوب در مسابقات قهرمانی آسیا با انگیزه مضاعف تمرینات خود را تا بازی های آسیایی هانگژو ادامه دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهسا جاور بانوی ملی پوش قایقرانی ایران با اشاره به این موضوع گفت: بعد از بازی های آسیایی جاکارتا به دلیل مشکلات شخصی مدت زیادی در تمرینات غیبت داشتم که با حمایت رئیس فدراسیون تصمیم گرفتم در این مسابقات شرکت کنم. از سرگیری مسابقات قهرمانی و روئینگ . . من به لیگ قایقرانی پیوستم. با وجود فرصت کم برای آمادگی و حضور در لیگ، تمریناتم را با آقای فرزام از سر گرفتم و البته از نتیجه مسابقات راضی هستم.

هوار ادامه داد: پس از پایان رقابت های لیگ، تمریناتم را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور با جدیت بیشتری دنبال کردم و موفق شدم در ماده 1000 متر در دسته سنگین وزن مدال طلا را کسب کنم.

وی با تاکید بر رضایت از عملکرد خود در تست های انتخابی، افزود: در حال حاضر به همراه دخترم مینل در دریاچه آزادی حضور دارم و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند تمرین می کنم. به دلیل شرایط متفاوتم نسبت به سایر ورزشکاران نتوانستم به طور مداوم در اردو حضور داشته باشم و تمرینات خود را در استان زنجان پیگیری کردم و با توجه به نتایج آخرین آزمون انتخابی از عملکردم راضی هستم.

هاور درباره آخرین تست انتخابی تیم ملی گفت: در آزمون انتخابی موفق به ثبت رکورد خوبی شدم و بعد از نازنین مولایی که بسیار آماده است، بهترین رکورد را در مسافت 2000 متر دارم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت طولانی مدت وی در ورزش حرفه ای چه نتایجی را در مسابقات پیشروی پیش بینی می کنید؟ در هانگژو “بیایید چین را دنبال کنیم.

وی در مورد مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون و نقره بازی های آسیایی جاکارتا گفت: قصد دارم در بازی های آسیایی هانگژو چین مدال نقره را به طلا تبدیل کنم. هدف بازگشت به ورزش حرفه ای

جاور در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات آقای فرزام به عنوان مربی و آقای سهرابیان که مرا برای از سرگیری ورزش حرفه ای تشویق کردند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی زحمات و حمایت های خودم باشم و نتایج خوبی کسب کنم. در مسابقات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید