می خواهم از شاکی پرونده کاید روزر باج گیری کنم مهدی کایدی مهدی کایدی با پیامی که به دخترم داد مرا آتش زد.

شاکی پرونده مهدی کایدی گفت: به مهدی کایدی رحم نمی کنم و زندگی اش را سیاه می کنم فاطمه باقری مادر مرحوم احمدرضا شاکر درباره محکومیت مهدی کایدی توسط دادستانی بوشهر به یک راننده بدون گواهینامه در تصادف منجر به قدردانی از کشته شدن احمدرضا گفت:

ما به هیچ وجه کایدی را نمی بخشیم و از این پس شاکی صاحب خودرو نیز خواهم بود. من حتی از همه افرادی که شهادت دادند و سناریو ساختند که رهبری پشت فرمان نبود شکایت دارم. من به آنچه قانون می گوید عمل می کنم و مطمئن می شوم که هیچ کس دیگر پرونده را زیر آب رد نکند.

پرونده با محکومیت مهدی کایدی به دادگاه رفت

فاطمه باقری گفت:

من برای تکمیل تحقیقات در دادگاه حاضر شدم و ثابت شد که مهدی قعدی در اصل حکمی که برای او گرفته شده دروغ گفته است. اکنون باید پرونده به مراجع بالاتر ارسال شود و با صدور رأی قطعی مجرم بودن رهبر نیز در پرونده ثابت شود.

دلیل نمی شود کسی استقلالی باشد تا هر کاری می خواهد بکند

فاطمه باقری گفت اگر خانواده مرحوم احمدرضا شاکر موافقت کنند که مهدی کایدی با پرداخت دیه این مرد به زندان نرود.

این پول برای من اصلا مهم نیست. از روز اول گفته ام و الان هم می گویم که این سوالات اصلا برایم مهم نیست. یک راننده در خانه من زندگی می کرد و روزی 100 بار به او می گفتم بدون گواهینامه رانندگی نکن. شما یک نفر را می کشید و به عنوان قتل عمد نوشته شده است. با این حال، او همچنان کار خود را انجام داد و من را به دردسر زیادی انداخت.

در پرونده مهدی کایدی هیچ بخششی وجود ندارد و زندگی او را سیاه می کنم

فاطمه باقری مادر مرحوم شاکری افزود:

من مهدی را رها نمی کنم و زندگی او را سیاه نمی کنم. در حال حاضر او شجاعانه پشت فرمان می نشیند و دل و جرأت زیادی دارد. پشتش خیلی گرمه دلیلی ندارد یک جوان 17 ساله را بکشد و با افتخار پشت فرمان در شهر بنشیند فقط به خاطر استقلالی بودن.

دیدگاهتان را بنویسید