تجاوز به دختر نوجوان در مقابل دوربین و باج گیری از خانواده او

تجاوز به دختر نوجوان در مقابل دوربین و باج گیری از خانواده او

نیلوفر در شکایت خود گفت: شغل من و همسرم تهیه تجهیزات مربوط به ویلا و استخر و ایجاد فضای سبز در ویلاهای تهران و شهرهای شمالی ایران است. 2 روز پیش مردی با من تماس گرفت و از ویلاش خواست. طبق روال معمولم با مشتری قرار ملاقات گذاشتم. اومد جلوی خونه ما در غرب تهران و با ماشین دیگنیتی من رفتیم ویلایش.

اما فقط چند دقیقه کافی بود تا نیلوفر بفهمد کلبه ای وجود ندارد: «بعد از چند دقیقه، مرد چاقویی را از جیبش درآورد و روی پایم گذاشت. او با تهدید چاقو از من خواست که ماشین را به هر سمتی که می گوید برانم. بعد مجبورم کرد با ماشین به سمت جنوب تهران بروم. بالاخره مرا تهدید کرد و به خانه ای نزدیک میدان خراسان برد. در آنجا به من تجاوز کرد و از من عکس و فیلم سیاه گرفت. سپس فیلم یک زن دیگر را به من نشان داد و گفت من قبلاً از این زن فیلم سیاهی ساخته بودم و موضوع را افشا کردم و او را در خاک سیاه گذاشتم. او مرا تهدید کرد و گفت اگر به کسی بگویم آبروی من را می‌کنم».

زن جوان ادامه داد: «وقتی به خانه رسیدم نمی‌دانستم چگونه موضوع را با شوهرم در میان بگذارم، شوهرم پیامک فرستاد و ۳۰۰۰ دلار خواست و تهدید کرد که فیلم‌های سیاه را منتشر خواهد کرد. فهمید که ما در تنگنای مالی هستیم. ما رابطه خوبی با هم داریم و همه اینها را برای زورگیری از من برنامه ریزی می کند.» با ثبت این شکایت و مدارکی که زن جوان در اختیار ضابطان قضایی قرار داده است، برای متهم قرار بازداشت صادر شده و متهم می خواهد به زودی با حکم قضایی بازداشت می شود.

+9 صبح

دیدگاهتان را بنویسید