تغییر محل تمرین ملی و ادامه مذاکرات برای بازی دوستانه / مصدومیت لژیونر تیم ملی؛ کولیسید تمرین نمی کند


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843606

زمین تمرین تیم ملی فوتبال ایران تغییر کرد و تیم ملی از امروز در زمینی که مختص تیم های راه یافته به جام جهانی است تمرین خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد پاینده، رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال در پایان تمرین تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه السد گفت: زمین دیگری را به تیم های راه یافته به جام جهانی واگذار کنید.

وی ادامه داد: تمرین در شرایطی برگزار می شود که بازیکنان در هوای خوب به زمین می روند و به همین دلیل ساعت 19 فکر کردیم.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال یادآور شد: با اضافه شدن سردار آزمون و مهدی مهدی پور، آماده سازی تیم ملی با 29 بازیکن انجام شد و ابوالفضل جلالی فردا به تیم ملی اضافه می شود.

پاینده با اشاره به آخرین وضعیت از مسابقات تدارکاتی گفت: کادرفنی تیم و فدراسیون همچنان در تلاش هستند تا مسابقات تدارکاتی را آماده کنند. سپس حریف تدارکاتی تیم ملی در اولین دیدار مشخص می شود. هنوز تیمی وجود ندارد اما خدای ناکرده در روزهای آینده خبرهای خوبی اعلام می شود چون روند مذاکرات خوب است.

وی در پاسخ به سوالی درباره تیم آفریقای جنوبی گفت: شرایط این دیدار برای ما مانند بازی با اروگوئه بود و به گفته اسکوچیچ تیم ملی نباید زیاد به این کشور سفر کند. در این شرایط سفر و خروج ملی پوشان از قطر منتفی است و اسکوچیچ معتقد است ماندن در قطر بهتر از هر چیز دیگری است و باید بازی های دوستانه در اینجا برگزار شود.

پاینده ادامه داد: با الجزایر، کنگو و کامرون نیز مذاکراتی انجام شده و با توجه به اینکه تیم الجزایر باید به دوحه سفر کند، مذاکرات با این تیم نسبت به دو کشور دیگر جدی تر شده و یکی از گزینه های اصلی است. «چند کشور دیگر در حال رایزنی هستند.

وی با بیان اینکه ایران برای بازی با قطر نیز برنامه ریزی کرده است، گفت: این به این دلیل نیست که قطر از قبل برای بازی در اسپانیا برنامه ریزی کرده است.

* آخرین وضعیت مصدومیت لژیونر تیم ملی؛ کولیسید تمرین نمی کند

علی گلی زاده در تمرین شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان که در باشگاه السد قطر برگزار شد مصدوم شد.

گلی زاده از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده و چند روزی از تمرینات گروهی دور خواهد بود.

البته کادر پزشکی در حال بررسی وضعیت هافبک تیم ملی است و اگرچه مصدومیت او شدید نیست اما باید دید او چه زمانی می تواند به تمرینات تیمی بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید