سه بازی دوستانه در فیفادی خواهیم داشت. بازی با کانادا تقریبا نهایی شد/ قوانین تعیین قهرمان در شرایط مساوی تغییر کرد


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837692

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: سه بازی در فیفادی پیش رو داریم و بازی دوستانه با کانادا تقریبا قطعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هماهنگ هستیم و کارها را پیش می بریم. امروز قرارداد ما تقریبا نهایی شده و تا یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: خدای نکرده تیم ملی با چند بازی دوستانه شرایط خوبی برای اولین فیفادی داشته باشد. این فیفادی از خرداد شروع می شود و ما 14 روز فیفادی خواهیم داشت و امیدوارم در آن زمان دو تا سه بازی داشته باشیم. احتمالا در دو کشور کمپ خواهیم داشت. ابتدا به کشوری غیر از قطر می رویم و سپس به قطر می رویم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشور به ما گفت: احتمالا به کانادا برویم و به قطر برگردیم. ورزشگاه بازی با کانادا تقریبا مشخص است اما اگر اجازه بدهید فردا یا پس فردا اعلام می کنیم. ما با دو کشور دیگر برای بازی در کانادا صحبت کردیم.

کامرانی فر در خصوص محل برگزاری دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان این دیدار بود، چند شهر را پیشنهاد داد اما مکان های پیشنهادی مورد قبول مسئولان قرار نگرفت. منتظریم باشگاه پرسپولیس شهر جدیدی را ارائه دهد.

وی ادامه داد: جایی که پیشنهاد شد مکاتبات آنها حفظ شد. اینکه شهرها میزبانی را قبول نکنند به ما بستگی ندارد. کرج به دلیل نزدیک بودن به تیم میزبان ممکن است انتخاب نشود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال کشور درباره مبنای برتری این تیم در جدول لیگ برتر به ما گفت: چند ماه پیش مصوبه هیات مدیره به سازمان لیگ ارسال شد و آنها به باشگاه ها اطلاع دادند. همانطور که در هفته های پایانی مسابقات تفاضل گل برتری تیم ها را مشخص کرد، شرایط ناعادلانه ای ایجاد شد و تصمیم خوبی اتخاذ شد که در صورت تساوی، بازی رو در رو و سپس تفاضل گل محاسبه می شود. گل های زده و خورده در خانه حریف به حساب نمی آید.

کامرانی فر گفت: تعدادی از قوانین با تغییر با چالش مواجه می شوند.

وی درباره پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت: دو روز دیگر فراخوان پیراهن تیم ملی به پایان می رسد و خبرهای خوبی در این زمینه به گوش می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید