بازی با برزیل و آرژانتین 95 درصد تصمیم می گیرند / بازی دوستانه با نیوزلند و کانادا انجام می دهیم


ساعت: 00:50
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822449

۷۵۰ توپ فوتبال و فوتسال ما در گمرک گیر کرده است

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: برای چند بازی دوستانه مذاکراتی انجام شده و امیدوارم در لحظات آخر مشکلی پیش نیاید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی، دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی و برگزاری بازی های دوستانه گفت: در سمیناری که در قطر برگزار شد، صحبت هایی با مجیدی انجام شد. دوستان دیگر سعی می کنند بازی های خوبی داشته باشند. با توجه به روز فیفا که در پیش است، سعی می کنیم بازی های دوستانه خوبی برگزار کنیم. این مسابقات هم با تیم های بالاترین رتبه فیفا و هم با تیم های رنکینگ متوسط ​​برگزار می شود. شک ندارم مسابقات خوبی در پیش داریم. حدود 90 درصد کار انجام شده و در مورد جزئیات صحبت می کنیم که به محض مشخص شدن اسامی حریفان آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود ایران با برزیل یا آرژانتین بازی می کند، گفت: تقریبا 90 تا 95 درصد کار انجام شده است و امیدوارم در لحظه آخر مشکلی پیش نیاید و بتوانیم کارهای خود را انجام دهیم. طرح.”

کامرانی فر ادامه داد: برزیل و آرژانتین باید در قطر با هم بازی کنند و به احتمال زیاد در قطر به مصاف آنها خواهیم رفت.

دبیر فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات استیلی مبنی بر سخت بودن بازی دوستانه با تیم های آمریکایی و اروپایی در خردادماه، گفت: بازی با نیوزلند تقریبا قطعی است و منتظر تایید نهایی آن هستیم. با توجه به اینکه این تیم باید در مرحله پلی آف بازی کند، جدال با این تیم پشت درهای بسته انجام شد. یک بازی با کانادا هم هست که قرار است برای تیم در کانادا ارسال شود، اوضاع خوب پیش می رود و شک نکنید در دو بازی آینده فیفا بازی های خوبی خواهیم داشت.

وی در خصوص مسدود شدن حساب های فدراسیون گفت: متاسفانه تا چند روز پیش حساب های ما توسط فیفا بسته می شد اما الان حساب های ما از داخل بسته شده است و این برای فوتبال ایران خوب نیست. این در ماه های قبل از جام جهانی ایده آل نیست و تیم امید باید در رقابت های مهمی به میدان برود. امیدوارم هر چه زودتر حساب های فدراسیون باز شود تا بتوانیم حداقل ها را انجام دهیم. زمان برای دریافت این پول از فدراسیون وجود دارد اما بعداً وقت برنامه ریزی و آماده سازی تیم هایمان را نداریم.

کامرانی فر در ادامه با بیان اینکه اسکوچیچ و دستیارانش به دلیل بسته شدن حساب های فدراسیون نمی توانند سفر کنند، گفت: قطعا این اتفاق برای فدراسیون فوتبال خوب نیست. حدود 750 توپ فوتبال و فوتسال ما در گمرک گیر کرده و اجازه ترخیص ندارند. افتتاح حساب فدراسیون در شرایط فعلی دست فدراسیون نیست و باید دستور خاصی از بالا صادر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید