دومین رقیب تیم ملی در کانادا اهل آمریکای شمالی است / بعد از جام جهانی به مصاف برزیل و آرژانتین می رویم.


ساعت: 21:59
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839117

سرپرست تیم ملی فوتبال اعلام کرد که دومین رقیب تمرینی تیم ملی در اردوی کانادا قطعا از کشورهای آمریکای شمالی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما در خصوص بازی های تدارکاتی و لباس تیم ملی اینجا بودیم چرا که تا چند روز دیگر اردوی ما در تهران آغاز می شود و باید تیم ملی را آماده کنیم. زودتر لباس فرم.” علاوه بر این، برای برنامه ریزی کمپ در تهران، تیمی را به آنکارا فرستادیم تا ویزا بگیرند و به ونکوور کانادا پرواز کنند.

وی با بیان اینکه بحث های زیادی برای برگزاری دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی در کانادا مطرح شد، تصریح کرد: به دنبال بازی دوم هستیم و مذاکرات را ادامه خواهیم داد اما امروز یکشنبه بود و تعطیل است. حریف بعدی ما از آمریکای شمالی خواهد بود و در حال مذاکره هستیم. عرف بین المللی بر این است که قبل از قرارداد اسمی ذکر نشود و اگر خدا بخواهد پس از قطعی شدن، حریف بعدی را نام می بریم. خوشبختانه تاکنون 48 هزار بلیت برای بازی اولمان که در ورزشگاه 50 هزار نفری ونکوور برگزار می شود فروخته شده است. این نشان می دهد که این بازی برای کانادا نیز بسیار مهم است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه انجام دو بازی با تیم هایی از قاره آمریکای شمالی برای تیم ملی مفید است، گفت: شرایط تیم هایی که می خواهیم در آنها بازی کنیم تقریبی است. قبل از آن باید در قطر اردو می زدیم و با آلبانی و نیوزلند بازی می کردیم، اما شرایط به نتیجه نرسید و آقای اسکوچیچ به بازی با نیوزلند مخالفت کرد و با کانادا به توافق رسید زیرا شبیه تیم ملی آمریکاست. با توجه به سفر طولانی به کانادا سعی می کنیم یک بازی دیگر را در تورنتو انجام دهیم.

استیلی در خصوص مشخص شدن لیست تیم ملی گفت: اسکوچیچ فردا باید به ایران بیاید و درباره لیست تیم ملی و زمان اردو با او جلسه ای خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از قول بازی با آرژانتین و برزیل در نهایت می توانیم دو بازی در این فیفا انجام دهیم در حالی که سایر کشورها 4 بازی انجام می دهند، ادامه داد: ما هیچ قولی ندادیم زیرا مستقیماً با آرژانتین هستیم و هیچ تماسی با برزیل نداشتیم و بعداً با هلو اینترنشنال تماس گرفت که کار هر دو تیم ملی را انجام می دهد و ما بلافاصله بعد از جام جهانی با آنها بازی خواهیم کرد. ما نیاز به ارتباط داریم و فوتبال فقط در این دوره نیست. قبل از جام جهانی دو فیفا بیشتر نداریم و زمان کم بود.

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: شرکت هایی که مقدمات بازی های برزیل و آرژانتین را فراهم می کنند بیشتر از تلویزیون خصوصی حمایت می شود، اما تلویزیون ما خصوصی و دولتی نیست و باید از سایر بخش ها حمایت مالی کنیم. “

استیل گفت: بهتر از این نیست که اردوها را قبل از قرعه کشی برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید