اینفانتینو قول کمک به پول بلوکه شده ایران در فیفا و Afc/ از بازی تدارکاتی برزیل و آرژانتین چیزی نمی دانم!


ساعت: 22:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822438

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رئیس فدراسیون جهانی برای پول بلوکه شده ایران در فیفا و Afc قول همکاری داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت بازی های دوستانه تیم ملی گفت: طبق برنامه ریزی هایی که با بهرام رضایان، حمید استیلی و اسکوچیچ انجام دادیم باید بنشینند. با هم. و برنامه ریزی کنیم.” اسکوچیچ برنامه ها را ارائه کرد، اما این دوستان باید آنها را تدوین کنند و به ما بدهند تا بتوانیم آنها را در هیئت مدیره ارائه کنیم و آنها را محقق کنیم.
وی درباره صحبت هایش با جیانی اینفانتینو در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر گفت: من شخصا با اینفانتینو صحبت کردم و درباره فوتبال ایران و مشکلات پیش آمده صحبت کردم. او همچنین گفت که مایلیم نه تنها به ایران بلکه به همه کشورها کمک کنیم. این بحث اصلی اینفانتینو بود و قول داد با ما همکاری کند، به خصوص در بحث وجوه بلوکه شده ما در فیفا و AFC.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال راه حلی هستیم تا بتوانیم پول خود را سریع بگیریم و بتوانیم خیلی خوب برای جام جهانی آماده شویم.
مجیدی در خصوص لزوم برگزاری بازی های دوستانه از سوی تیم ملی فوتبال گفت: مسابقات در فیفا برگزار می شود. من حدود 2 ماه است که فدراسیون را تحویل می دهم. شاید تیم های بزرگ در رنکینگ فیفا برنامه های خود را از یک سال پیش انجام دادند. باید ببینیم کدام تیم ها مقابل هم بازی نمی کنند و هوادارانشان خالی است. قطعا تلاش می کنیم بهترین برنامه ریزی، برنامه ریزی سرمربی و کادر مدیریتی تیم ملی را داشته باشیم.
وی درباره راهکار فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی آسیا با مشکل تقویم لیگ برتر مواجه نشود، گفت: می توانید در این باره با سهیل مهدی صحبت کنید. تیم های ملی برای فدراسیون و کشور در اولویت هستند. نتیجه لیگ تیم های ملی است و به راحتی می توانیم این مشکل را به خصوص برای تیم المپیک حل کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه آرژانتین و برزیل اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم و اگر کامرانی چیزی گفت از او بپرسید. 100% نهایی را اعلام خواهیم کرد.
مجیدی درباره آخرین وضعیت بسته شدن حساب های مالی فدراسیون گفت: تنها یکی از حساب ها بسته شده و تلاش می کنیم تا یک هفته آینده با سازمان مالیاتی صحبت کنیم. در سال جام جهانی همه باید به فوتبال کمک کنند. ما از آن دسته سازمان هایی نیستیم که نمی خواهیم پول بدهیم. ما دچار مشکل هستیم و خدای نکرده این اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید