در حال مذاکره برای انجام 6 بازی تدارکاتی برای تیم ملی هستیم / برزیل یا آرژانتین یکی از حریفان احتمالی خواهد بود.


ساعت: 01:16
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821912

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در قطر با یکی از بهترین تیم های جهان یک دیدار تدارکاتی برگزار می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در رابطه با برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور بهتر در جام جهانی 2022 قطر گفت: در حال مذاکره برای 6 بازی تدارکاتی برای تیم ملی هستیم. یکی از گزینه های اصلی ما برزیل و آرژانتین است. همانطور که می دانید برزیل و آرژانتین در مسابقات مقدماتی جام جهانی که در قطر برگزار می شود، عقب افتاده اند. با یکی از این دو تیم صحبت کردیم تا یک بازی تدارکاتی با آنها انجام دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: 4 تیم از 6 حریف احتمالی تیم ملی ایران جزو بهترین ها هستند و در رده های بالای جدول رده بندی فیفا قرار دارند و دو تیم در وسط قرار دارند. می خواهیم تیم هایی را انتخاب کنیم که بازی هایشان به حریفان نزدیک باشد. به همین دلیل با پرو، نیوزلند و چند کشور دیگر مذاکره کرده ایم که بلافاصله پس از نهایی شدن آن را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برگزاری بازی های دوستانه به دلیل مشکلات مالی سخت است. یکی دو تیم درخواست کرده اند پشت درهای بسته و بدون برنامه تلویزیونی بازی کنند که باز هم در بحث آمادگی تیم ملی ایران خوب است.

کامرانی فر تاکید کرد: اسکوچیچ نیز تلاش می کند و امیدواریم به زودی این اتفاق بیفتد تا بتوانیم در فیفادی اول که روزهای بیشتری دارد و همچنین در فیفادی دوم یک بازی دوستانه انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید