در سفری بدون اسکان تماشاگران ایرانی به قطر کار می کنیم / از ظرفیت بعدی فیفادی نهایت استفاده را خواهیم کرد


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1844539

در حال مذاکره برای توزیع درصد بیشتری از بلیت های جام جهانی به ایران هستیم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در هشتمین کمیسیون مشترک ایران و قطر، حوزه ورزش و جوانان یکی از محورهای اصلی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزیر ورزش در نشست کمیسیون مشترک ایران و قطر گفت: هشتمین کمیسیون مشترک ایران و قطر برگزار و هیات ایرانی به ریاست هیئت ایرانی برگزار شد. مهرابیان وزیر نیرو در این کمیته، حوزه ورزش و جوانان نیز یکی از محورهای اصلی بود که مشکلات و مسائل مرتبط را دنبال می کرد.

وی با بیان اینکه موضوعات جام جهانی، کلیات و موضوعات مرتبط با ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفت، گفت: در خصوص مسائل جام جهانی در بخش مسائل فنی، آمادگی تیم ملی مانند اردوی آماده سازی. ، بازی ها بازی های دوستانه و تدارکاتی انجام دادیم.

کلهر با اشاره به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر گفت: تیم ملی یکشنبه هفته آینده دیدار تدارکاتی با تیم الجزایر برگزار می کند. این کار انجام شد تا انشاالله بتوانیم از ظرفیت موجود در آن تاریخ بهترین استفاده را ببریم. البته با توجه به اینکه بسیاری از این پرونده ها ادامه دارد و نهایی نشده است، امیدواریم در روزهای آینده به نتایج لازم برسیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: موضوع دوم در این کمیته مربوط به حضور تماشاگران ایرانی و تماشای مسابقات فوتبال بود. آنچه ما به طور جدی دنبال می کنیم این است که اجازه دهیم تماشاگران ایرانی بدون اینکه در قطر بمانند و مسابقات را تماشا کنند و برگردند به قطر بیایند. این به کاهش هزینه ها کمک زیادی می کند.

کلهر گفت: آژانس های مسافرتی و تورها هزینه تماشای مسابقات را بین هفتاد تا نود میلیون تن اعلام می کنند. در صورت وجود حضور روزانه برای تماشای مسابقات در این تاریخ، هزینه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و امکان بهره مندی تعداد زیادی از مردم از جام جهانی فراهم می شود.

وی افزود: تقریباً تمامی موارد مربوط به حوزه هوانوردی و پذیرش اینکه بینندگان ایرانی می توانند هر روز به قطر سفر کنند تکمیل شده است. در خصوص موضوع بلیت نیز با توجه به پیچیدگی هایی که در این زمینه وجود دارد، هنوز پرونده ها نهایی نشده است و امیدواریم هفته آینده در گفت و گو با سجادی مجدداً موضوع بلیت را مطرح کرده و یک قدم جلوتر ببریم و علاوه بر آن با توزیع نزدیک به 8000 بلیت به کشورمان، می‌توانیم درصد بیشتری از بلیت را در اختیار تماشاگران و هواداران ایرانی برای تماشای این مسابقات قرار دهیم.

وی گفت: آخرین تمرکز در این کمیته نیز بر روی حوزه های مشترک ورزش از جمله اردوهای تمرینی مشترک، تمرینات، برنامه ها و سمینارهای مشترک بین جوانان دو طرف، سرمایه گذاری مشترک دو کشور در ورزش، زیرساخت ها و ورزش بوده است. صنعت.”

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش گفت: در این بخش از رویدادها و برنامه های مهمی که در دستور کار قرار دارد، مقرر شد این موارد در هفته آینده در سفر وزیر ورزش پیگیری شود. جوانان به قطر «به اقدام ملموسی دست یابیم که برای ورزش و جوانان این کشور مفید و مؤثر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید