احتمالا در این فیفادی 3 بازی دوستانه خواهیم داشت / با اسکوچیچ دیدار خواهیم داشت


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839354

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: حریف تدارکاتی در دوره فیفادی واقعا کم بود. دوستان در روابط بین الملل سعی می کنند 2 بازی دیگر انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام رضاییان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با کانادا گفت: با توجه به دیدار فینال ایران و کانادا و با توجه به اینکه اسکوچیچ نیز شب گذشته (یکشنبه) به ایران آمده بود. با میرشاد مجیدی جلسه می گذاریم و برنامه ها را نهایی می کنیم تا با آرامش به بازی های دوستانه برویم.

وی افزود: حریف تدارکاتی در این دوره از فیفا دی واقعا کم بود. دوستان در روابط بین الملل سعی می کنند 2 بازی دیگر انجام دهند. نظارت داریم و اگر اتفاقی افتاد از طریق سایت فدراسیون گزارش می دهیم.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این دوره با سایر دوره ها متفاوت است. اینطور نیست که هیچ اقدامی صورت نگرفته باشد. در طول قرعه کشی جام جهانی مجیدی، استایلز و دوستان بین المللی زحمت زیادی کشیدند. شاید بتوانیم در فیفادی بعدی بازی های بیشتری انجام دهیم، اما در این فیفادی سخت بود.

وی در نهایت با اذعان به حضور اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ به تازگی آمده است و در جلسه برای برنامه های بعدی تیم ملی صحبت های نهایی را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید