ما 3 بازی دوستانه برای تیم داریم / مسابقات قهرمانی هندبال دختران احتمالاً به صورت دوره ای برگزار می شود

زمان: 17:07
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775317

سرمربی تیم هندبال جوانان گفت: روند تربیت بازیکنان تیم ملی رو به افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خدیجه قانع ، سرمربی تیم هندبال جوانان ایران در مورد مسابقات قهرمانی هندبال دختران آسیا گفت: ازبکستان ، کره جنوبی ، چین ، قزاقستان ، سوریه و هند تیم های شرکت کننده در مسابقات هندبال قهرمانی دختران آسیا هستند که توسط 20 نوامبر تا 29 دسامبر. در قزاقستان برگزار می شود.

وی افزود: اگر تیمی به این مسابقات اضافه نشود ، مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود نه به صورت گروهی.

سرمربی تیم هندبال جوانان کشورمان گفت: 21 بازیکن به اردوی هشتم تیم جوانان دعوت شده اند و تنها یک بازیکن به دلیل بیماری به ما ملحق نشد. در همان اردو باید 18 بازیکن انتخاب شده برای اردوهای بعدی و مربوط به اعزام را انتخاب کنیم. بچه ها در حال رشد هستند ، اما باید بگویم که دروازه بان ها خیلی خوب کار می کنند.

وی افزود: سه بازی دوستانه برای تیم ملی در نظر گرفته ایم که چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه برابر تیم های تیم های هندبال البرز ، آترسیا و تاسیسات دریایی برگزار می شود و در طول این سه بازی دوستانه در مجموع قدردانی خواهیم کرد عملکرد تیم “

سرمربی تیم هندبال جوانان کشور در پایان به ما گفت: “انگیزه بچه ها عالی است و چون برای اولین بار به مسابقات اعزام می شوند ، ذهنیتی برای مسابقات و حریفان خود ندارند ، که منجر به دو چیز می شود ؛ یا شجاعانه بازی می کنند یا ممکن است از نام حریفان بزرگ خود بترسند.

هشتمین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید