هیچ بازی دوستانه ای برای تیم ملی فوتبال قطعی نشده است/ از تمام فیفای آینده استفاده خواهیم کرد


ساعت: 18:35
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820755

مذاکرات با همکاری روابط بین الملل فدراسیون انجام شد.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مذاکراتی با همکاری امور بین الملل فدراسیون انجام شد و نتایجی هم حاصل شد اما هنوز هیچ مسابقه ای برگزار نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; حمید استیلی درباره برنامه های تدارکاتی تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بستر لازم را برای مسابقات تدارکاتی تیم ملی فراهم کند. بر این اساس مذاکراتی با برخی از کشورها و تیم های ملی مورد نظر با همکاری امور بین الملل فدراسیون انجام شده و نتایجی نیز حاصل شده اما هنوز هیچ دیدار نهایی برگزار نشده است.

استیلی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا قبل از شروع جام جهانی از تمام فرصت های موجود نهایت استفاده را ببریم و بر این اساس با تایید و نظر سرمربی و کادرفنی تیم ملی، حریفان منتخب تیم های ملی انتخاب شوند. اما هیچ کدام از حریفان و دیدارهای تدارکاتی در اردوهای آینده هنوز قطعی نشده است.

مدیرعامل تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: ذکر نام برخی کشورها و گمانه زنی در این زمینه کاملاً طبیعی است اما زمانی که مسابقات مورد نظر برگزار می شود; در این خصوص از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید