برای بررسی مسابقات آینده با کادر فنی تیم های ملی جلسه خواهیم داشت/ بازی های المپیک و مسابقات جهانی برای فدراسیون کشتی مهم است.


ساعت: 21:19
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823524

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: ابتدا المپیک و سپس جام جهانی برای فدراسیون و تیم های ملی مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سورجان نایب رئیس فدراسیون کشتی به نایب قهرمان تیم ملی فرانسه در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقات کشتی قهرمانی آسیا با 4 مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و نایب قهرمانی 6 نفر ما به پایان رسید. مدال آوران جام جهانی نروژ در مسابقه.

وی افزود: طبق قولی که داده بود، کادرفنی در این مسابقات بهترین بازیکنان چرخه انتخابی را به مسابقات جام تختی برد و پشت نتایج آنها ایستاد که قابل تقدیر است.بیشتر جوانان و پشت خط ها در مغولستان عملکرد خوبی داشتند. و نتیجه قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: ما مسابقات قهرمانی آسیا را یک رقابت تدارکاتی و بخشی از چرخه انتخابی قرار داده ایم، زیرا در چند ماه آینده دو مسابقه مهم جهانی در صربستان و بازی های آسیایی چین را خواهیم داشت و باید به این فکر کنیم که چگونه مردم را برای این مسابقات آماده کنیم. سوریان گفت: مسابقات. بیایید باشیم

وی گفت: افراد جوان و خوش آتیه ای که در مغولستان موفق شده اند در مسابقات تدارکاتی پیش رو در کنار سایر صاحبان عنوان مورد آزمایش قرار می گیرند که هم باعث رشد رزمی کاران می شود و هم کادرفنی را برای انتخاب نفرات خود باز می کند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: فدراسیون پس از مسابقات مغولستان با کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جلسه ای برگزار می کند و درباره نحوه و کیفیت اعزام کشتی گیران به مسابقات جهانی صربستان و آسیایی تصمیم گیری می کند. بازی ها.”

وی با بیان اینکه فدراسیون در اولویت المپیک و سپس جام جهانی است، گفت: هدف اصلی موفقیت در المپیک 2024 پاریس و 2028 لس آنجلس و سپس مسابقات جهانی است.

وی در پایان گفت: فدراسیون کشتی تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم های ملی به کار می گیرد و برای تامین آینده مبارزات کشور، حضور پررنگ در عرصه های مهم، ایجاد انگیزه و رقابت در بین رزمندگان تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید