با توجه به شباهت های فنی دو تیم، بازی باکیفیتی خواهیم داشت/ فلسفه و مکتب ما در بازی با استقلال تغییر نمی کند.

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798606

سرمربی تیم فوتبال مس گفت: فلسفه و مکتب مس در بازی فردا مانند دیدارهای قبل است و در بازی استقلال نظرمان را عوض نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیع سرمربی تیم فوتبال مس در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان گفت: استقلال تیم بسیار قابل احترامی است زیرا هواداران زیادی دارد. انصافا این تیم شرایط خوبی دارد. بازی فردا با توجه به شباهت های فنی دو تیم باکیفیت خواهد بود. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم بازی دوستانه باشد.

وی در خصوص اینکه فردا همه بازیکنانش را در اختیار دارد یا خیر، گفت: همه بازیکنان را در اختیار ندارم اما وضعیت بهتر از دو بازی قبل خواهد بود. اسامی بازیکنان ما تا ساعت 21 امشب اعلام می شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه آیا توانسته اولین شکست استقلال را به ثمر برساند یا خیر، گفت: این یک رکورد خوب برای استقلال است اما تیم ما هم تیمی با شخصیت و احترام است. سعی می کنم همان بازی های فردا را انجام دهم. مدرسه و مدرسه فردا برای ما فرقی نمی کند. ما در مسابقات قبلی برای کسب حداکثر امتیاز وارد زمین شدیم و فردا این ایده را خواهیم داشت. اینکه فکر کنیم فردا می نشینیم و هر دو تیم بازی باکیفیتی ارائه می دهند، درست نیست. با گل گهر، نساجی و تراکتورسازی به یک سبک و با انگیزه بازی کردیم و امیدوارم بازیکنانم با تمرکز کامل وارد زمین شوند.

وی با ابراز ناراحتی از حذف استقلال و پرسپولیس در آسیا گفت: این دو تیم حق حضور در مسابقات را دارند اما امیدوارم مشکلات هر دو تیم واقعا حل شود چرا که معمولا تیم های ما در این مسابقات خیلی تلاش می کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید