بازی بزرگ و سختی با سپاهان خواهیم داشت/ به محبی گفتم بازی بزرگتر از استقلال پیدا نمی کنی!


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889259

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: محمد محبی آرزوی بازی در فوتبال اروپا را داشت اما به او گفتم بازیکن بزرگتر از استقلال پیدا نمی کنی.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان گفت: خیلی خوشحالم که به ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگی به نام استقلال شدم. فردا اولین بازی ما خواهد بود و مقابل یک تیم بسیار قدرتمند بازی خواهیم کرد. من موریس را به خوبی می شناسم و قبلاً با او بوده ام. باید بگویم بازی سختی است و انشاالله قوی نشان خواهیم داد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: دوست دارم شرایط برای ما خوب پیش برود و برای آنها نیز آرزوی موفقیت دارم. سپاهان حریف خوبی است و دوست داریم فردا مقابل آنها عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی را ببریم.

ساپینتو درباره ال کلاسیکو ایران گفت: حیف که این مسابقه بدون تماشاگر است. تماشاگران دوازدهمین دوست هر تیمی هستند و دوست داریم در بازی فردا حضور داشته باشند و به ما روحیه و انرژی بدهند. ما این شرایط را قبول داریم و امیدواریم بازی برگشتمان مقابل سپاهان بدون تماشاگر برگزار شود.

وی همچنین گفت: نقاط قوت و ضعف سپاهان را آنالیز کرده ایم و این تیم نیز مانند ما هنوز به آمادگی بالایی نرسیده است. ما قطعاً بر پیروزی و قدم به قدم رفتن تمرکز خواهیم کرد و با کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر تیم ها، بازی های خوبی از ما خواهید دید. مطمئنا بازی برگشت ما مقابل سپاهان بهتر از بازی رفت خواهد بود و از اینکه فردا جمعیت را در کنار خود نخواهیم داشت ناراحت هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیوستن به این تیم اذعان داشت: به باشگاه بزرگی آمدم که فصل گذشته قهرمان شد. درست است که آشنایی چندانی با لیگ برتر ایران نداشتم اما امیدوارم در لیگ برتر هم عملکرد خوبی داشته باشیم. رزومه من بالا بود و بعد از حضور در استقلال، انتظاراتم به خوبی برآورده شد و با فضایی مواجه هستم که همه اعضای تیم بسیار متمرکز و حامی هستند و همه با هم درگیر هستیم.

وی درباره ایجاد اردوی تیمش در ترکیه تاکید کرد: بهترین اردوی تدارکاتی را با استقلال در ترکیه داشتیم و با تیم های خوبی بازی کردیم. 10 روز بسیار پر استرس را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هنوز به خوبی ریکاوری نکرده اند اما برای بازی فردا آماده هستند و تمرکز زیادی دارند.

ساپینتو تصریح کرد: از هفته ای که به تهران آمدیم به دنبال این بازیکن بودم و به موازات باشگاه استقلال با باشگاه سانتا کلارا نیز در ارتباط بودیم. محبی بازیکن آزاد نبود و روند سختی بود. من هم با این بازیکن صحبت کردم. در جریان مذاکرات به یکباره مدیریت باشگاه پرتغالی تغییر کرد و این اتفاق منتفی شد. محبی آرزوی بازی در اروپا را داشت و من خیلی با او صحبت کردم و گفتم او نمی تواند تیم بزرگتری از استقلال پیدا کند و با حضور در استقلال به تیم ملی می رسد و آینده بهتری برای او رقم خواهد خورد. پس از تلاش های زیاد موفق شدیم این بازیکن را به خدمت بگیریم و او می تواند انتظارات ما را در زمین برآورده کند.

وی با اشاره به تعداد بالای مهاجمان تیمش خاطرنشان کرد: زمانی که به استقلال آمدم بازی های زیادی از این تیم دیدم و دفاع بسیار خوبی داشتیم و آنها سال گذشته فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند اما در هجومی چندان خوب نبودیم. و اولویت من حفظ بازیکنان بود. رفتن دانشجو تصمیم شخصی او بود و من هیچ نقشی در این موضوع نداشتم. انشاالله تا پایان فصل نقل و انتقالات زمان زیادی داریم و شاید چند بازیکن بروند و بازیکنان دیگری بیاورند. در مورد تعداد مهاجمان زیاد باید بگویم که دوست دارم همیشه راه حل های گلزنی زیادی داشته باشم، همانطور که قبلاً گفتم باید 4 قهرمانی به دست آوریم. برای رسیدن به اهدافمان باید همیشه قوی ظاهر شویم.

سرمربی آبی ها در خصوص VAR گفت: VAR نقش مهم و اساسی در مسابقات دارد و دوست دارم از این سیستم استفاده کنیم و از آن استفاده کنیم زیرا برای نتایجی که می گیریم بسیار موثر است. امیدوارم در آینده در لیگ برتر ایران از آن استفاده کنیم.

وی در پایان درباره شایعات گفت: من هم در زندگی فوتبالی ام زیاد با این شایعات مواجه شده ام و از این قبیل چیزها تاثیر مثبتی ندارد. هم بازیکن و هم مربی. من همیشه دوست داشتم با رسانه ها رابطه صادقانه و محترمانه داشته باشم. گاهی رسانه ها می توانند اخبار جعلی بدهند، اکثر اخباری که رسانه های مجازی می نویسند اشتباه است و طرفداران نیز آن را قبول ندارند. اگر سوال یا ابهامی دارید از من بپرسید. من هرگز 11 بازیکن اصلی بازی را نمی گویم، اما می توان در مورد شایعات صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید