من با استقلال دشمنی ندارم. اگر گفتم پرسپولیس مستحق قهرمانی بود، درست گفتم

من با استقلال دشمنی ندارم.  اگر گفتم پرسپولیس مستحق قهرمانی بود، درست گفتم

اسماعیل شریفات مهاجم سابق استقلال و بازیکن فعلی آلومینیوم اراک در آستانه دیدار تیمش مقابل قهرمان لیگ برتر بیست و یکم درباره مسائل مختلف استقلال اظهار کرد:

تیم سابق استقلال قهرمان شد. آیا انتظارش را داشتید؟

آره! واقعا حق این تیم بود و این قهرمانی خوش شانس آنهاست. به کادر فنی آقای مجیدی و هواداران آقا فرهاد که برای این تیم زحمت کشیدند تبریک می گویم به نظر من تنها تیمی که شایسته قهرمانی در این فصل بود استقلال است. البته استقلال در سال های قبل حق او نبود.

آیا در رابطه با این موضوعی که گفتید مورد حمله قرار گرفتید؟

بله همین طور است من هنوز هم می گویم در این چند سال اخیر به خصوص تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان خیلی بهتر بودند و باید می بردند. اما باید وجدانا گفت که استقلال امسال خیلی خوب بود و با اختلاف قهرمان شد. وقتی در سال های اخیر گفتم پرسپولیس مستحق قهرمانی است، خیلی از استقلالی ها از دست من ناراحت شدند اما من همیشه حقیقت را می گویم. در حال حاضر من هستم مهم نیست چه کسی می خواهد ناراحت شود. استقلال شایسته قهرمانی بود.

آلومینیوم جزو معدود تیم هایی بود که در این فصل استقلال را در مسابقات نباخت؟

اگر به آمار مسابقه نگاه کنید همه چیز به نفع ما بود. ما باید می بردیم اما استقلالی ها شخصیت خود را از دست ندادند. وقتی یک تیم شکست نخورد، این قهرمان به تدریج جای او را می گیرد. ما مستحق برد بودیم. حالا می خواهیم در بازی برگشت نتیجه لازم را بگیریم.

چقدر برای بازی با استقلال انگیزه دارید؟

طبیعتا بازی مقابل تیم قهرمان انگیزه ما را افزایش می دهد تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگری نشان دهیم. هر تیمی دوست دارد مقابل استقلال سخت بازی کند و امتیاز بگیرد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

می گویند برای استقلال باید تونل قهرمانی را باز کنی، درست است؟

من نمی دانم و عضو باشگاه هستم. اگر به ما گفته شود این کار را انجام می دهم.

وضعیت تیم خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

تیم ما با اینکه بودجه کمی داشت اما عملکرد ضعیفی نداشت. شاید اگر در مقطعی از فصل اول پیروز می شدیم، الان وضعیت بهتری داشتیم. همانطور که می بینید به فینال جام حذفی رسیده ایم. فکر می‌کنم نتیجه‌ای که تا کنون به دست آورده‌ایم با این بودجه‌ای که برای باشگاه تعیین شده، ایده‌آل است. ما همچنان تلاش می کنیم بین تیم های تک رقمی بمانیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

آیا قرارداد شما با آلومینیوم به پایان می رسد؟

آره. من فصل را تمام کردم، تمام شد و هنوز نمی دانم فصل بعد اینجا می مانم یا نه. تا الان تمام تمرکزم روی سه هفته است.

دیدگاهتان را بنویسید