ما مستحق برد بودیم اما بازی را باختیم/ همچنان به امید قهرمانی با استقلال

ساعت: 20:18
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923334

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باز هم حداقل دو امتیاز از ما گرفتند. اگر پنالتی ما گرفته می شد، پنالتی آنها گرفته نمی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریکاردو ساپینتو پس از شکست 2-1 استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بین دو تیم خوب بود. – موقعیت های خوب البته یک توپ رها شد و آنها فرصت گلزنی داشتند. نتیجه نیمه اول خوب بود و با وجود مبارزه ای که به نمایش گذاشتیم، بازی چندان خوب نبود. بازی مسابقه ای بود اما کیفیت نداشت. بعد از دریافت گل، بازی را با تعویض عوض کردیم و خوب بازی کردیم و گل زدیم. سپس یک پنالتی داشتیم که داور خطای محمد محبی را نگرفت و به بازیکن ما کارت زرد داد. تیم حریف موقعیت زیادی نداشت و روی چند ضربه موقعیت ایجاد کرد اما نتوانست با توپ موقعیت ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: حیف که داور پنالتی به سپاهان داد. من هنوز صحنه را ندیده ام، اما به بازیکنانم اعتماد دارم. بازیکنان تماس کمی داشتند و در این شرایط داور نمی توانست ببیند بازیکنان تماس دارند یا خیر. دوباره از ما امتیاز گرفتند. مستحق تساوی نبودیم اما بازی را باختیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به قهرمانی تیمش امیدوار است یا خیر، گفت: البته امیدوارم! هنوز نکات زیادی باقی مانده است. با وجود این همه مصدومیت، رفتاری که از بازیکنانم می بینم خوب است. علیرضا رضایی پس از یک موقعیت بد گلزنی کرد. رضایی دروازه بان خوبی است و من 100 درصد به او اعتماد دارم. ما هنوز کار داریم و می توانیم قهرمان شویم!

ساپینتو در پاسخ به صحبت های مستمر داور با بازیکنان و تاثیر او روی بازیکنان استقلال، تصریح کرد: البته تاثیرگذار است و نیاز به شفاف سازی دارد. این رفتار عادی نیست. رفتار داور با محبی عادی نبود. یک پنالتی واضح برای محبی بود که داور آن را نگرفت. داور یک متری محبی فاصله داشت اما به بازیکن ما کارت زرد داد. در دقیقه 90 داور یک سوپر مرد را دید که پنالتی به سود سپاهان گرفت. او نمی توانست تمام صحنه را ببیند. ما 10 بار از تلویزیون تماشا کردیم که تماسی وجود داشت، اما نه چندان. جایی که قاضی حضور داشت امکان دیدن صحنه وجود نداشت. داور فقط یک متر با محبی فاصله داشت اما به مهاجم ما کارت داد. اما خطای مطهری 50-50 بود. در شرایطی که باید سه امتیاز را می گرفتیم، آنها را از دست دادیم. باز هم حداقل دو امتیاز از ما گرفتند. اگر پنالتی ما گرفته می شد، پنالتی آنها گرفته نمی شد!

وی با بیان اینکه در بازی مقابل سپاهان اگر بازیکنانش را در اختیار داشت به این تیم نمی باخت اما امروز با بازیکنان جدیدش شکست خورد، خاطرنشان کرد: وقتی مربیان بازیکنان خود را داشته باشند شانس بیشتری برای کسب امتیاز دارند. . بهانه نمی گیرم اما در بازی اول داور دو اشتباه داشت. دروازه بان اشتباه کرد و برای ما پنالتی نگرفتند. میدونی چرا مثبت به نظر میرسم؟ درست است که 6 امتیاز مقابل سپاهان از دست دادیم، اما مستحق باخت نبودیم. در فوتبال گاهی اتفاقاتی می افتد که مربی نمی تواند آن ها را کنترل کند. عملکرد امروز تیم من خیلی خوب بود. ما مستحق شکست نبودیم و بردیم. امروز داور اشتباه بزرگی کرد و نتیجه را تغییر داد. داور واقعاً نتیجه را تغییر داد!

دیدگاهتان را بنویسید