ما 2 باختیم، اما خوشحالم

ساعت: 20:46
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779903

سرمربیان نفت آبادان و فجسپاسی در نشست خبری پیش از هفته سوم این دیدار صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد خرمگاه مربی تیم صنعت نفت آبادان در غیاب منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با فجر سپاسی حضور یافت و گفت: برای کسب نتیجه ساخته شده است.

وی افزود: در آن 28 روز سرمربی در کنار ما نبود. اگرچه آنها به صورت آنلاین تیم را هدایت کردند، اما ما انرژی لازم برای دادن تیم را نداشتیم. حضور او روی نیمکت برای ما نعمتی است که می توانیم از تمام امکانات فنی منصوریان استفاده کنیم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به شکست هفته دوم مقابل تراکتورسازی در تبریز گفت: متاسفانه داور این دیدار پنالتی را برای ما نگرفت. می توانستیم در دقیقه 82 بازی را در شماره یک به تساوی بکشیم. با اشتباه داور بازی را باختیم که می توانستیم برنده شویم یا با اشتباه داور به تساوی ختم شود. در این دیدار تمام شرایط 50-50 به سود تراکتورسازی انجام شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم این آخرین باری باشد که توسط داور ضربه می خوریم، گفت: بازی مقابل فجسپاسی بازی بسیار سختی است. طبق آنالیز ما اشتباهات فردی در دو دیدار اخیر ما را نگران کرده است. با تمام تلاشمان مطمئن هستیم که بازی فردا برای ما بازی خوبی خواهد بود و محکوم به برد هستیم و آماده یک بازی خوب برای شهر و مردم آبادان هستیم.

سرمربی تیم نفت آبادان با اشاره به دو تیم متفاوت این تیم در دو هفته ابتدایی گفت: این به دلیل عدم آمادگی، بازی کم و شروع دیرهنگام تمرینات است، البته همچنان به دنبال یک تیم ایده آل هستیم تا بتوانیم برد تیم

خرمگاه یادآور شد: همه ما با داشته های فجرسپاسی آشنا هستیم و نوع کار و فوتبال آنها را می شناسیم و می توانیم با کارهایی که در دو سه روز گذشته انجام دادیم امیدوارم فردا 100 درصد روی حریف تمرکز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دیگر نمی توانیم اشتباه کنیم و امیدوارم با تلاش و تفکر بازیکنان در دیدار فردا پیروز شویم. شک نکنید فردا برای برد به میدان می رویم و امیدوارم با حضور منصوریان شرایط تیم بهتر شود.»

* پلیس: ما 2 باختیم، اما خوشحالم

علی عسگر کلانتری سرمربی تیم فجرسپاسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر گفت: خوشحالم که در خوزستان و شهر مقدس آبادان هستم؛ اما در نهایت به دلیل حضور در تیم ملی، تیم فجرسپاسی در هفته سوم لیگ برتر حضور دارم. شهری که با نام تیم ما گره خورده، شهید سپاسی که واقعاً مثل همه اقوام که در خوزستان و آبادان و مرزهای ایران بودند از کشور دفاع کردند. بازی نفت آبادان و فجرسپاسی همیشه بازی های دیدنی و مثال زدنی بوده است و زمانی که من سرمربی بودم و سایر مربیان در فجر بودند بازی خوب، تماشاگر پسند و منصفانه ای بود. می دانم فردا همین اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: مردم استان های فارس و خوزستان به ویژه آبادان و شیراز در کنار هم بودند و حتی در زمان جنگ نیز رابطه صمیمی برقرار شد و دوستان زیادی در آبادان داریم. این رفاقت و رقابت باعث می شود این بازی جوانمردانه شکل بگیرد. ما آرزوی پایان خوش بازی را داریم.

سرمربی فیرسپاسی درباره باخت تیمش در آخرین بازی مقابل نفت و همچنین شکست هر دو تیم در هفته اول و دوم فصل جدید گفت: در دو بازی که انجام دادیم شکست خوردیم اما با توجه به به کارشناسان مطابقت دارند. . در بازی دوم مقابل گل گهر که برای قهرمانی می جنگد، به تساوی رسیدیم. البته در این بازی هم مشکلی وجود داشت. دقیقه 90 مرداد به اشتباه کرنر اعلام شد و کرنر دریافت کردیم. البته ما اعتراض نکردیم. اگر می خواستیم از قاعده بازی جوانمردانه خارج شویم، شاید شکست نمی خوردیم و می توانستیم به این مرداد اعتراض کنیم که به اشتباه یک کرنر گرفته شد.

کلانتری گفت: با وجود 2 باخت از تیم راضی هستم اما 100 درصد نیستم. من می دانم که بچه ها سعی می کنند اشتباهات را کاهش دهند و نقاط قوت خود را افزایش دهند. صد در صد بدانید که فردا یک بازی هجومی تیم فجرسپاسی را خواهید دید. شک نکنید بچه ها زحمت می کشند اما با سیستم هجومی و تیمی که داریم امیدوارم یک بازی دوستانه به تماشاگران ارائه کنم و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

وی در پایان درباره عدالت مالی و بودجه بندی در بین تیم های لیگ برتری گفت: وارد این مسائل نمی شوم. برای تیمم فقط می توانم بگویم که از کارکنان عالی رتبه سپاه و همچنین استان تشکر می کنم که اجازه ندادند از سال گذشته دغدغه ای داشته باشیم. این سوال بسیار مهمی بود که در شیراز برای فجرسپاسی پیش آمد. زمانی که امکانات، کادرفنی و بازیکنان فراهم باشد، مطمئناً موفق خواهیم شد. امسال هم همین مسیر را ادامه می دهیم و موفق می شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید