خیلی با شمسایی مخالفت کردم و آرام نبودم/ فوتسال ایران اول آسیا؛ به ضعیف ترین ژاپن باختیم!


ساعت: 08:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902776

سرمربی سابق دروازه بانان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: یکی از ضعیف ترین جام ملت های تاریخ را شاهد بودیم و متاسفانه ژاپن بسیار ضعیف بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مصطفی نظری مربی سابق دروازه بان های تیم ملی فوتسال کشورمان درباره جدایی اش از کادرفنی گفت: می گفتند به خاطر بی انضباطی از تیم ملی اخراج شدم اما نمی دانم چرا این حرف ها را زدند. زمانی که تیم ملی در کویت بود خیلی نگران بودم که تیم ملی از غیبت من آسیب نبیند و خیلی به این موضوع فکر کردم اما متاسفانه شرایط خیلی بد شد و اصلا درگیر این موضوع نشدم. متأسفانه این موضوع بسیار ساده ای است که به نظر من اصلاً تقصیر من نیست و با حرف هایی که زده اند و گفته اند به این مشکل دامن زده اند.

وی در ادامه گفت: ساعت 12:30 ظهر روز جمعه (قبل از سفر) تمرینات ما در مرکز ملی فوتبال ایفمارک به پایان رسید و جلسه ای بین کادر فنی تیم ملی فوتسال برگزار شد. من آنجا نبودم و جلوی بازیکنان، کنار زمین ایستاده بودم و آنها تصمیم مهمی می گرفتند. وقتی پرسیدم در این جلسه چه بحثی شد، گفتند محمدرضا سنگسفیدی از تیم ملی کنار رفت. من همین دیالوگ را گفتم که اگر من در کادر فنی تیم ملی هستم چرا در این تصمیم مهم حضور نداشته باشم؟


برادر بزرگم هیچ کار خوبی به من نکرد

اظهارنظری درباره این اتفاق عنوان شد: بحث من دخالت نکردن در کار سرمربی است، می گویم اگر کادر فنی هستم حتی به عنوان شنونده در جلسه حاضر شوم. بالاخره نتایج درخشانم در تیم های ملی و جهانی فوتسال نشان می دهد که حداقل شنونده خوبی هستم اما متاسفانه در این جلسه انتخاب نشدم. نه بی احترامی شد و نه دیالوگی رد و بدل شد. طبق برنامه شفاهی کادر فنی تیم ملی و از آنجایی که با خودروی شخصی NFK آمده بودیم، از هم جدا شدیم تا به هتل برگردیم تا وسایلمان را جمع کنیم و به خانه برویم، اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. اون 5-6 ساعت یه اتفاقی افتاد و چرا دوستان برنامه رو عوض کردند نمیدونم.

درباره وحید شمسی گفت: دیروز در یک برنامه تلویزیونی از من به عنوان برادرش یاد کرد و به طور جدی می گویم وحید برادر بزرگتر من است و او را قبول دارم اما فکر نمی کنم این برادر بزرگ برای من خوب باشد. پایان! حتی مقابل فوتسال ما هم خوب پیش نرفت. این رفتار و رها شدن که 3 ساعت قبل از پرواز اتفاق افتاد اصلا چیز خوبی نبود. اگر گناهی نکرده بودم بعد از اینکه آقای کریمیان مدیر تیم ملی به من گفت که وحید از دست من خیلی ناراحت است، چند بار با او تماس گرفتم اما تا ساعت 21 جواب تلفنم را ندادند و متاسفانه متوجه شدم که به من زنگ زدند زدند


با این نتایج باید در مقابل مردم خجالت بکشید

مربی سابق دروازه بانان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: من یک سوال بزرگ از کادر فنی تیم ملی و شخصا از برادرم آقای شمسایی دارم که چرا هیچ توضیحی برای بی نظمی من وجود ندارد؟ من چه اشتباهی کردم؟ من برای ناهار نیومدم؟ این یک سری مشکلات کوچک است اما چرا توضیح نمی دهند؟ این مشکلات باعث شد که تلاش 8 ماهه من دیده نشود. من تا پارسال بازی می کردم و از 8 ماه قبل به عنوان مربی کار می کردم که تلاشم را نامرئی کرد. من به عنوان بهترین دروازه بان دنیا آمدم تا به تیم ملی کشورم کمک کنم.

وی در این خصوص تاکید کرد: این روندی نبود که برای خودم در مربیگری برنامه ریزی کرده بودم و قصد داشتم در پستی متفاوت به عنوان سرمربی در تیم های پایین دستی کارم را شروع کنم اما وقتی نوبت به تیم ملی کشورم رسید و همکار قدیمی و یکی از دوستانم پرسیدند بله، من برای کمک آمدم، اما نمی دانم چرا جواب من را نمی دهند، زیرا می خواهم جواب مردم را بدهم. به مردم می گویی خجالت می کشی که جامی را که باید باشی، نیاوردی. آقای رضا کردی هم گفت یکی از ضعیف ترین جام ملت های تاریخ را دیدیم که درست است و متاسفانه ژاپن خیلی ضعیف بود. من خودم 6 بار در جام ملت های آسیا بازی کرده ام و در آن بازی ها 4 بار قهرمان شده ام اما جام را تا این حد ضعیف ندیده ام.


9a553741 5a12 4732 8e78 1db00251120e خبر خاکستری


ژاپن را تا این حد ضعیف ندیده بودم

نظری درباره پیش بینی خود درباره دلیل کنار گذاشته شدنش از کادر فنی تیم ملی فوتسال اذعان داشت: احساس می کنم شاید خیلی با وحید مخالفت کردم اما نظرم را گفتم و قصد کمک داشتم. اگر در بازی های کویت حضور داشتم، در حاشیه آرام نبودم چون مسئولیت داشتم. مسئولیت اوت، کرنر، دفاع های سخت، خونسردی نیمکت نشین و… با من بود آنها نتوانستند کسی را برای من به کویت ببرند، زیرا ویزا در این مدت کوتاه صادر نشد.

وی در ادامه در خصوص کناره گیری کوتاه مدت شمسایی از تیم ملی خاطرنشان کرد: بعد از استعفای دسته جمعی آقای شمسایی و کادر فنی ایشان با حضور آقای تاج در راس فدراسیون فوتبال، کمی در سایه رفتم. احساس می کنم چون با آن موافق نبودم از من شکایت کردند. معتقد بودم وقتی کاری را با قدرت شروع می کنم و تمریناتمان را با یکسری جوان انجام می دهیم، باید کارمان را با قدرت تمام کنیم. ما باید برای چیزی که می خواهیم بجنگیم اما احساس می کنم به خاطر این قضیه شرایط کمی تغییر کرده است.

مدافع اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان گفت و گو با خبر به ما گفت: به تیم ملی فوتسال خسته نباشید می گویم اما نباید در آسیا دوم شویم، همیشه باید در آسیا قهرمان شویم. چون حریفی نداریم.” ما فقط یک بازی مقابل ژاپن داریم که متاسفانه بچه ها علیرغم تلاششان نتوانستند پیروز شوند اما باید بگویم احساس می کنم وحید شمسایی به عنوان سرمربی در کنار زمین تنها بود.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید