باختیم اما به خاطر شکست سر خم نمی کنم/ فوتبال امروز چهره خود را به ما نشان داد

ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792183

ما به زمان نیاز داریم تا از موقعیت ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید قبول کنیم با توجه به تغییراتی که داشته ایم شاید برای استفاده از فرصت ها نیاز به زمان داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر سپاهان اصفهان مقابل استقلال گفت: فکر می کنم تیم ما بازی فوق العاده ای انجام داد. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و در نیمه دوم هم همین روند را ادامه دادیم. استقلال یکی دو موقعیت خوب داشت و در کنار اینها فکر نمی کنم بتواند مقابل ما بازی خوبی داشته باشد. در ابتدای نیمه دوم استقلال یکی دو موقعیت خوب در ضد حمله داشت اما در مجموع 8 یا 9 موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: باید به تیم استقلال تبریک بگویم اما باید از بازیکنانم تشکر کنم که متوجه تلاش فوق العاده و مشکلات تاکتیکی شدند. موقعیت های زیادی خلق کردیم و حتی توانستیم پیروز شویم. ما باید به کار خود ادامه دهیم. روند تیم ما فوق العاده خوب بود و نمی توانم خیلی از باخت گله کنم. گاهی باخت ها ارزشمند است، امروز باخت تیمم ناراحت کننده بود اما نه به گونه ای که بتوانم سرم را پایین بیاورم، چون خوب بازی کردیم.

سرمربی سپاهان درباره تقویت تیمش توضیح داد: چهار پنج بازیکن تیمم را از دست دادم و به جای آن چهار بازیکن گرفتم. اتفاق خاصی در تیم نیفتاد. سه چهار بازیکنی که کمتر بازی کردند ترجیح دادند از تیم ما بروند. سعی کردم بازیکنانی را پیدا کنم که بتوانند جایگزین بازیکنان فردی شوند. خدا را شکر که کارشان خوب است. نوع فوتبالی که ما بازی می کنیم خوب و جذاب است و هواداران آن خوشحال هستند، اما باید اعتراف کنیم که با توجه به تغییراتی که ایجاد کرده ایم ممکن است برای استفاده از فرصت ها به زمان نیاز داشته باشیم. در مجموع تیم من شرایط خوبی دارد و از بچه ها راضی هستم.

نویدکی در پاسخ به اینکه زمان تلف شده اعلام شده از سوی داور کم به نظر می رسد، گفت: نمی توانم چیزی بگویم. من نمی خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. فقط امیدوارم داوران به آنچه می بینند برسند. این همه چیز است، من نمی توانم چیزی بگویم.

“شما اعلام کرده اید که 9 موقعیت گل دارید. فکر می کنید چرا تیم سپاهان به دلایل فنی از فرصت ها استفاده نمی کند؟” شاید چون اصرار داریم سریعتر گل بزنیم اما باید واقعیت را بپذیریم و قدم به قدم جلو برویم. گاهی باید برای شرایط تیم فداکاری کنیم. در مجموع به نظر من تیمی که چنین فرصتی را ایجاد می کند به خصوص مقابل استقلال از نظر کیفی و کلاسی فوتبال کار خود را به درستی انجام می دهد. به نظر من تیمم کار خوبی کرد. درست است که شرایط تغییر نکرده است و باید بیشتر روی این موضوع کار کنیم، اما من راضی هستم. وقتی مخفیانه فرصت ایجاد می کند یعنی راهش را پیدا کرده است. فقط آخرین ضربه ها باقی می ماند که قطعا اصلاح خواهد شد. برای من شگفت انگیز است که یک تیم فرصت های زیادی ایجاد می کند و در نهایت شکست می خورد. مطمئن هستم که تیمم به مرور نتایج بهتری خواهد گرفت.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هیچکس به جذابیت و بازی خوب در پایان فصل نگاه نمی کند و انتظارات او و تیمش بالاست، گفت: پیش بینی ای که نمی توانم انجام دهم. . فوتبال گاهی مثل امروز نشان داده می شود. من با شما موافقم که آنها به جذابیت بازی در پایان فصل نگاه نمی کنند و جدول را نمی بینند، اما من در فوتبال یک چشم انداز دارم که دوست دارم انجامش دهم و تیمم اکنون این کار را انجام می دهد. در پایان فصل، مدیران هستند که باید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند به این سبک ادامه دهند یا نه. حرف شما منطقی است، باید از فرصت ها استفاده کنیم تا در پایان فصل امتیازات را از دست ندهیم. باز هم باید به بازیکنانم بگویم از فوتبالی که بازی می کنیم خسته نباشید. نوع فوتبال ما استثنایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید