از اشتباهات فردی باختیم

ساعت: 17:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794619

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با تمام احترامی که برای استقلال قائلم اما مرادمند هم باید اخراج می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده پس از اخراج و شکست مقابل استقلال گفت: به داور گفتم مگه نمی بینی اما داور چهارم به گونه ای او را به داور تحویل داد. او را کور نامید! من نمی خواهم در مورد داوری و دخالت صحبت کنم، هر اتفاقی که می افتد. مهمترین مسئله در داوری مدیریت زمان است. اگر مربی یا بازیکنی چیزی می گوید، داور باید از کنار او رد شود، نه اینکه بلافاصله تماشا کند.

سرمربی پدیده تاکید کرد: با تمام احترام به استقلال احترام می گذارم اما مرادمند هم باید اخراج می شد. اتفاقاً باید از نظر فنی اخراج می شد. داور باید هر کاری که ممکن است برای کار فنی داور انجام دهد اما این بازیکن را که دوست من است اخراج نکرد.

همچنین یونس گرایلی، سرمربی تیم شههدرو که پس از پایان بازی استقلال و شهرخودرو به دلیل اخراج داوید سیدعباسی در جریان بازی به دیدار رفت، درباره شکست سه بر صفر تیمش مقابل آبی های پایتخت گفت. هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر: تغییر کنیم. می توانستیم 2-3 گل بزنیم اما متاسفانه اسیر تجربه حریف شدیم و گل نزدیم. شرایط سختی برای بقا داریم. ما مشکلات زیادی داریم و نیاز به همدلی داریم. زمین سامان را برای تمرین در اختیار ما قرار ندادند. یک هفته مشهد بودیم. بازیکنانی مثل حسینی و ربیحه اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند، این اتفاقات فقط در مشهد می افتد.

وی ادامه داد: وقتی در استان و مشهد انسجام و همدلی وجود ندارد، رفتار داوران نیز با ما تغییر می کند. او در صحنه داوری اشتباه کرد و متاسفانه حتی داور چهارم و بقیه او را دیدند. احساس می‌کنم عدم هماهنگی و انسجام باعث شده تا اینجا در جدول باشیم. امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم در مشهد راحتتر فوتبال بازی کنیم. وقتی داور می بیند شهر هودرو در شهر خودش عجیب است واقعاً کار سختی می شود و به نفع ما نمی شود.

مربی تیم شهرخودرو افزود: مشکل فنی نداریم، 3 گلی که زدیم به خاطر خطای شخصی است و دروازه بان ما موقعیت خاصی در دروازه خود ایجاد نکرد. این نتایج برمی گردد به اتفاقی که در 2-3 ماه گذشته افتاد و اعتماد به نفس تیم را گرفت. یک مهاجر یکی از مربیان باتجربه این شهر است که سر کار آمد اما نیامد. وصیت نامه نیز همین کار را می کند. بازی ها هم فشرده است. باید از سید عباسی تعریف کرد که در چنین شرایطی با وجود فشارها به دنبال مربی خارجی است. ما هر 5 روز یک بار بازی می کنیم و تحت فشار زیادی هستیم.

گریلی گفت: مقابل نفت آبادان خوب بازی کردیم و در دقیقه 96 به گل رسیدیم. هیچ مربی نمی تواند تضمین کند که او جانشین ما خواهد شد. در این مدت کوتاه ما واقعاً خوب کار کردیم و پیشرفت کردیم. اگر افکار مثبت نیایند، فرگوسن به اینجا نخواهد آمد.

روابط عمومی هیات فوتبال امیر اختری در پایان نشست خبری در خصوص ناکامی ربیع خواه و احسان حسینی بازیکنان شهر خودرو در ورزشگاه گفت: دوستان در شاهخودرو اسامی 30 تا 40 را اعلام کردند. مردم اما نام این دو بازیکن را اعلام نکردند. این یکی از وظایف و اختیارات باشگاه شهر خودرو است و ما اصلا دخالتی نمی کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید