روی اشتباهات فردی گل خوردیم و می توانستیم برنده شویم/ بازیکن استقلال قصد داشت باهوش باشد!


ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901745

فولاد سرمربی تیم فوتبال گفت: در بازی امروز استقلال را کنترل کردیم اما به دلیل خطای فردی گل خوردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام پس از تساوی 1-1 فولاد خوزستان و استقلال در نشست خبری گفت: می دانستیم استقلال در چند هفته اخیر هم در خانه و هم خارج از خانه پیروز شده و جزو مدعیان است. می دانستیم که چگونه به این تیم حمله کنیم و آن را کنترل کنیم. در نیمه اول دو موقعیت به حریف دادیم و چند بچه عجله داشتند که حمله کنند و این منجر به برخورد توپ به دروازه ما شد. ما بین دو نیمه صحبت کردیم و فاصله ها را کم کردیم و به استقلال فرصت ندادیم و فقط بعد از یک اشتباه شخصی به گل رسیدیم که می توانستیم بازی را ببریم.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: می دانستیم چطور بازی و شرایط را برای استقلال سخت کنیم اما با خطای فردی گل خوردیم و بازی مساوی شد. استقلالی ها پس از آن شروع به پاس دادن و توپ های بلند کردند و با تغییرات استقلالی ها می دانستیم چه برنامه ای دارند. در ضربات ایستگاهی موفق بودیم و می‌دانستیم که می‌توانیم گل دیگری به ثمر برسانیم. در نیمه دوم فرصت خاصی به استقلال ندادیم و به میل خود بازی را کنترل کردیم.

فولاد سرمربی تیم فوتبال تصریح کرد: استقلال تیم قدرتمندی است و 5-6 ملی پوش دارد و این شرایط کار را برای هر تیمی در آزادی سخت می کند. بازیکنان امروز سخت کار کردند و کارهای تاکتیکی را به خصوص در نیمه دوم به خوبی انجام دادند و به آنها می گویم خسته نباشید. عملکرد ما خوب بود و باید این روند را ادامه دهیم. این فصل برای همه تیم ها سخت است و شاید با توجه به جام جهانی طاقت فرسا باشد اما باید به کارمان ادامه دهیم و انگیزه خود را حفظ کنیم و شرایط را برای خودمان بهتر کنیم.

نکونام در پایان در خصوص صحنه های مشکوک این بازی گفت: من با واقعیت زندگی می کنم. همچنین تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما نباید به تیم های دیگر فکر کنیم. تیم های قوی تر از ما خیلی جلوتر هستند. بازیکنانی هستند که نتیجه را در زمین تعیین می کنند. هر دو صحنه مشکوک پنالتی را دیدم. داور در هر دو مورد تصمیم درستی گرفت. به بازیکنانم گفتم وارد محوطه 18 قدمی نشوند. بازیکن استقلال در هر دو صحنه می خواست باهوش باشد اما داور تصمیم درستی گرفت. به تیم داوری خسته نباشید می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید