اظهارات بازیکن پرسپولیس: چرا اشتباهات داوری باید برای تیم های امیر گله نویی باشد؟

اظهارات بازیکن پرسپولیس: چرا اشتباهات داوری باید برای تیم های امیر گله نویی باشد؟

شایان مصلح پس از شکست گل گهر مقابل استقلال با اشاره به مشکلات داوری این دیدار گفت: بازی رد و بدلی بود و می توانستیم در نیمه اول پیش بیفتیم، در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم اما متأسفانه موفق شدیم. نتوانست «آبروی داوران ما خیلی بالاست و هیچ وقت عمدا نمی آیند کاری انجام دهند، اما چرا اشتباهات داوری برای تیم های امیر گله نویی است، درست در لحظه ای که او می خواهد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

وی افزود: دو سال پیش جریمه دیابت بود و الان اصلا این جریمه به علیزاده نرسیده است. داور جلو می ایستد و جلو می بیند که او را دستبند زده اند و پنالتی نمی گیرد. کمکی که دستش را باز یا بسته می‌کرد و می‌دید پنالتی گرفته است چطور؟ یک تیم شهرستانی هزینه کرده، بازیکن گرفته و می خواهد سهمیه بگیرد. این 7 امتیاز و چه بر سر این تیم آمد که هواداران، رسانه ها و فضای مجازی نباید مثل تیم های دیگر مثل استقلال فشار بیاورند تا اتفاقی بیفتد به داور، هیئت داوران، فدراسیون و جاهای دیگر فشار می آورند. وقتی تیم قوی نیست نباید به سرش بزنی.

مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: من نمی گویم عمدی است، اگر بگوییم عمدی است، نیت را خوانده ایم و درست نیست، اما می گویم چرا این همه اشتباه و اتفاق برای تیم های شهرستانی می افتد. و کسانی که از نظر رسانه ضعیف هستند؟ به آن 7 امتیازی که خیلی پایین بودند نگاه کنید. بازیکنی که به خودش اجازه داد در فدراسیون بازی کند و آن ایمیل های جعلی که برای تحریک فدراسیون یا اتفاقات دیگر می فرستند، بعد اینطور سرش را ببرند. تیم بلند می شود، می خواهد سهمیه بگیرد، ما 90 دقیقه زندگی می کنیم و بازی می کنیم تا حداقل با تساوی مقابل رهبر، از آزادی خارج شویم، آن 90 دقیقه و این اتفاق می افتد.

وی تاکید کرد: همه حرف می زنند، ما فقط حرف می زنیم و در نهایت شاید دو سه روز بگویند بله درست بود! ممکن است دو یا سه روز در تلویزیون طول بکشد. من نیت را نخوندم، حالا داوران می آیند، بعضی ها می گویند پنالتی است، بعضی ها می گویند پنالتی نیست، یکی که می گوید پنالتی نیست، اینقدر در فضای مجازی فشار می آورد و توهین می کند و جسارت می کند، دفعه بعد هیچ خنده ای مقابل تیمی که حرفه ای است و در فضای مجازی است. الان مد شده

دیدگاهتان را بنویسید