باشگاه پرسپولیس از اشتباهات داوری با کنایه نسبت به رقیب سنتی خبر می دهد

ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789888

باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کرد؛ پرسپولیس در فصول گذشته همیشه از داوری رنج می برد اما علاوه بر پیگیری حقش، هیچ وقت سر و صدا هم نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه؛ این روزها شاهد تصاحب برخی تیم ها و باشگاه ها در عرصه داوری هستیم و احساس می شود که این حجم از تخریب جامعه داوری تنها برای تحت تاثیر قرار دادن آنها و فشار بر ارکان فوتبال به ویژه فدراسیون فوتبال و فدراسیون فوتبال قابل انجام است. سازمان لیگ در مسابقات آینده حضور داشته باشید. اگرچه معتقدیم ارکان فوتبال دچار چنین مشکلاتی نمی شوند، اما این شرایط همچنان جای نگرانی دارد.

باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر همواره دچار اشتباهات داوری شده و همواره تلاش کرده از حق خود در این زمینه دفاع کند اما آنچه این روزها از سوی برخی تیم ها و عوامل آن ها شاهد آن هستیم از روی عادت است. .

تیم پرسپولیس در فصول گذشته و این فصل به دلیل اشتباهات ناخواسته داوران امتیازات مهمی را از دست داده است، اما با پیگیری های انجام شده نه تنها رفتاری را که اکنون شاهد آن هستیم انجام نداده است، بلکه همواره با جامعه داوری با احترام برخورد شده است. . سرمربی پرسپولیس در همین مسابقات در این فصل از داوران حمایت کرد که اشتباهات داوران پذیرفته شد، با وجود فشاری که متحمل شد، پرسپولیس را از امتیاز گرفت. در مورد مدیران باشگاه هم همینطور بود.

این در حالی است که پرسپولیس از فصل قبل و جاری تنها با اشتباهات داوری متحمل شکست شد. در بازی سال گذشته مقابل آلومینیوم اراک که تنها باخت پرسپولیس در فصل گذشته بود، به گفته کارشناسان، بازیکن حریف (اسماعیل شریفات) در نیمه اول مجبور به اخراج شد و هر دو گل تیم میزبان مردود شد! امسال تنها شکست پرسپولیس در همان اراک بود و باز هم قبل از زدن گل آلومینیوم باید اشتباهی به سود پرسپولیس صورت می گرفت.

فقط در بازی با صنعت نفت آبادان داور اجازه گل سالم نداد، به جای اعلام پنالتی برای ما، بازیکن ما اخطار گرفت و در چند صحنه خطرناک حریف از آفساید خارج نشد. در 6 مسابقه از 8 مسابقه اشتباهات ریز و درشت به ضرر پرسپولیس انجام شد اما وقت و فضای بیشتری را تلف نکردیم. در همان دربی اخیر بر سر ضربه آفساید درست داخل زمین جنجال به پا شد و شاید همان فشار داوری را به ضرر پرسپولیس در نیمه دوم وارد کرد. مظنون به هیچ وجه مجازات نشد و تصمیم قاضی درست بود. اما در دربی های فصل گذشته به خصوص دربی جام حذفی اشتباهاتی به ضرر پرسپولیس انجام شد و سرخپوشان قربانی داوری شدند.

بدون شک باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از آسیب دیده ترین تیم ها به دلیل اشتباهات داوری که به همین دلیل قهرمانی را از دست داد، در خط مقدم تلاش برای کاهش اشتباهات داوری قرار دارد، اما این مهم در سایه ایجاد شرایط بهتر برای داوری کشورمان است. و افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش دنبال می‌شود و انصاف نیست که خودسری‌ها را به این شکل عجیب مورد حمله قرار دهیم و برای تخریب آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید