اعتراض یحیی به اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس

یحیی گل محمدی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل هواداران تهرانی گفت: یک بازی خانگی مقابل هواداران داشتیم و باید پیروز می شدیم اما متاسفانه دو امتیاز را خیلی راحت از دست دادیم این نتیجه مطلوب ما نبود و قطعا ناراحت هستیم. . در چنین مسابقاتی گلزنی زودهنگام آنقدر مهم است که متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم. مهاجمان ما روز خوبی نداشتند. موقعیت های خوبی ایجاد شد اما از آنها استفاده نکردند و در این شرایط تیم تحت فشار بود و در دو ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: ما در دقایق دیگر بازی و گل دوم هوادار که مشخصا با دست به ثمر رسید و متاسفانه داوران آن را ندیدند، چنین فرصتی را به حریف ندادیم. باید بتوانیم در چنین بازی هایی از توانایی های خود استفاده کنیم. وقتی گل نمی خوریم تیم تحت فشار و استرس است و تیم های مقابل می توانند از ضدحملات خود استفاده کنند. در مورد هواداران هم همین اتفاق افتاد و در دو ضربه ایستگاهی دو گل به ثمر رساندیم که گل دوم مردود شد. در مورد چنین بازی هایی نمی توان زیاد صحبت کرد. ما آن بازی را که می خواستیم انجام ندادیم و تیم حریف با 10 بازیکن دفاع می کرد و کارمان سخت بود، اما شرایطمان خوب بود و اگر گل اول را زود به ثمر می رساندیم، قطعا بازی راحت تر می شد و می توانستیم گل دوم را بزنیم و گل های سوم فرصت طلب نبودیم و در ابتدای بازی موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. حالا باید برای مسابقات بعدی آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نحوه ارائه خط دفاع و دروازه سرخپوشان گفت: توپ های زیادی به دروازه ما اصابت نکرد و در دو ضربه ایستگاهی خیلی راحت گل زدیم. این صحنه ها موقعیتی نبود که بتوان در آن قرار داد. به بازیکنان گفتیم که نباید هواداران را دست کم بگیریم و اگر در ابتدای بازی از موقعیت های خود استفاده می کردیم این اتفاق نمی افتاد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که “چقدر اشتباهات داوری در مسابقات آینده می تواند پرسپولیس را از مسیر قهرمانی دور کند؟”، تصریح کرد: متاسفانه اشتباهات داوری برای ما بسیار زیان آور است و تاثیرگذار است. داور امروز خیلی خوب قضاوت کرد اما صحنه گل دوم هوادار را نمی دانم شاید باید کمک داور را می دیدی یا باید دید داور بهتر می شد، نمی دانم. این اتفاقات در این فصل برای ما زیاد شده است و نمی خواهیم زیاد در مورد داور صحبت کنیم و داور نتیجه را مقصر بدانیم اما برخی از صحنه ها را نمی توان به راحتی از دست داد و امیدوارم داوران تمرکز بیشتری داشته باشند. ما سیستم VAR نداریم و برای داوران سخت است. امیدواریم داوران با تمرکز بیشتر بهتر بازی کنند.

وی در واکنش به اینکه پرسپولیس پر از قهرمانی در لیگ و تلاش برای قهرمانی است، گفت: قطعا این موضوع صحت ندارد و ما اینطور فکر نمی کنیم و لیگ برای ما بسیار مهمتر از جام های دیگر است. ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. این تیم پنج قهرمانی را به دست آورده و به جای تقویت، مشکلات زیادی برایش به وجود آمده است. در کنفرانس پیش از بازی هم گفتم با توجه به اینکه بازیکنان زیادی را از دست دادیم باید بیشتر تمرین کنیم و بیشتر روی کارمان تمرکز کنیم. بالاخره اتفاقاتی افتاد که نباید برای تیم می افتاد و باید بیشتر آماده شویم و بیشتر تمرین کنیم تا قوی تر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با وجود اینکه با دو مهاجم در این تیم بازی کرده اما در گلزنی با مشکل مواجه شده است، گفت: امیدوارم در بازی های آینده این اتفاق نیفتد اما این مهم است که مهاجمان خود را روی تیرها قرار دهیم. . برای مهاجم بسیار مهم است که به دنبال فضاهای خالی بهتر و بیشتر باشد و این به هوش و ذکاوت او برمی گردد. باید سعی کنیم بیشتر در گلزنی تمرین کنیم و روی پاس ها تمرکز کنیم. هر هفته تمریناتی برای گلزنان مهاجمان داریم اما در برخی مسابقات ممکن است توپ های زیادی وارد دروازه شوند و از آنها استفاده نشود. برای پرسپولیس خیلی مهم است که بازی مقابل هر تیمی را در ورزشگاه آزادی شروع کنیم و اگر در 10، 20 دقیقه اول موفق به گلزنی شویم، قطعا کار راحت‌تر می‌شود و باید تمرکز بیشتری روی گلزنی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید