اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس سریالی و نگران کننده است/ 8 بازیکن را به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم; قدرت ما حدی دارد!

ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792077

نمی دانم چرا سخنرانان هدف تیم هواداران را امن می دانستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال فکر می کند دروازه هواداران برای ما امن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان گفت: با توجه به شرایطی که در جدول داریم، بازی فردا حساس است. پیکان تیمی جوان و با انگیزه است و شرایط تاکتیکی خاصی دارد. این 3 امتیاز برای ما مهم است و باید این 3 امتیاز را با شجاعت و جنگ زیاد بگیریم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم کار خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم شرایط مناسبی در زمین وجود ندارد و بازی فوتبال سخت است. باید توانایی های خود را بسنجیم تا مانند دیدار قبل 2 امتیاز مهم را از دست ندهیم. البته اشتباهات قضایی هم داشت و این موضوع در حال سریالی شدن است و کمی صبر داریم. نمی دانم چرا بلندگوها گل تیم هواداران را سالم می دانستند چون هم بازیکن حریف گفت و هم دوربین ها نشان دادند. این اشتباهات برای پرسپولیس زیاد شده و جای نگرانی دارد. این اشتباهات باید یک جا تمام شود تا هیچ تیمی نگران داوری نباشد.

وی درباره رویارویی با سید مجتبی حسینی گفت: او یکی از مربیان خوب و پرتلاش فوتبال ایران است و می دانیم چقدر وقت می گذارد و تیمش تاکتیکی فوتبال بازی می کند. او تیم خوبی را جمع آوری کرد و امیدوارم بازی فردا خوب باشد زیرا هر دو تیم به دنبال فوتبال هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره ضعف خط دفاعی تیمش گفت: همه حرف های کارشناسان و پیشکسوتان درست است چون تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید زیاد گل بخورد. اکثر گل هایی که به ثمر رساندیم یا به خاطر عدم تمرکز بود یا مشکلات داوران. به هر حال در دفاع تغییرات زیادی داشتیم و هماهنگی زمان می برد و نیاز به زمان داریم. ما باید مسئولیت دفاعی خود را افزایش دهیم، زیرا برخی از این مشکلات به خودمان برمی گردد.

گل محمدی با بیان اینکه موتور پرسپولیس در نیمه دوم روشن می شود، تاکید کرد: باید در نیمه اول با تمرکز بیشتری به میدان برویم و برای گلزنی تلاش کنیم نه اجازه. ما باید بیشتر تمرکز کنیم و مانند ساعت کار کنیم. در چنین سریالی اگر یکی دو نفر کارشان را درست انجام ندهند، سریال ضربه می خورد. هفته گذشته تذکراتی داده شد و امیدوارم با توجه و تمرین بیشتر به این مسائل رسیدگی شود.

وی در خصوص پست اینستاگرامی علی کریمی گفت: شاید مسائل مدیریتی نباید در نشست خبری پیش از بازی مطرح شود. با این حال، مشکلاتی وجود دارد و اراده برای حل آنها وجود دارد. این سوالات را باید به کسانی که بدهی دارند بسپاریم.

وی در خصوص رادوشوویچ اذعان داشت: بحث رادو روشن است و به دلیل مشکلات مالی از تیم ما جدا شد. چاره ای نبود، فقط موضوع این دروازه بان نبود و از پارسال 8 بازیکن ما به دلیل مشکلات مالی رفتند. تیمی که نایب قهرمان آسیاست و 5 قهرمانی هم کسب کرده است نباید این مشکلات را داشته باشد و باید قدرتمندتر باشد. این مشکلات همیشه در فوتبال ایران وجود داشته و ممکن است در آینده هم پیش بیاید.

گل محمدی درباره باخت پیکان به استقلال گفت: پیکان بد بازی نکرد و در یک ضربه ایستگاهی دو گل به ثمر رساند. آنها می خواهند خودشان را درست کنند و این کار را برای ما سخت می کند. آنچه ما از داوران می خواهیم این است که در تصمیم گیری ها منصف و متمرکز باشند و امیدوارم قضاوت عادلانه ای داشته باشند تا هر دو تیم راضی باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت ترابی اظهار داشت: او بازیکن تاثیرگذاری است و غیبت او به ما ضربه می زند اما جایگزین هایی داریم که می توانیم آنها را جایگزین کنیم. قهرمان جدید تمرینات خود را آغاز کرده و نمی تواند به میدان برود. تا زمانی که کارت بازیکنان درگیر دریافت نشود نمی توانم صحبت کنم اما گفته شده که پنجره نقل و انتقالات تا جمعه باز است. شرایط باشگاه حساس است و این می تواند به ما کمک کند.

وی در پایان گفت: هواداران به این تیم علاقه دارند و عاشقانه آن را دوست دارند. آنها دغدغه های خودشان را دارند و این اتفاقات مختص پرسپولیس است. امیدوارم آرزویشان برآورده شود، چون او چیز زیادی ندارد. هواداران ما برای همه تیم ها عدالت می خواهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید