شاید هنوز توپ برای کیک آف برنگشته/به خاطر داوری 10 امتیاز از دست دادیم!


ساعت: 21:03
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920677

سرمربی مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد که دیدار فردا مقابل استقلال جذاب و دیدنی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و بازی های خوبی انجام داد. ما نیز طبق روند خود شرایط خود را گسترش داده ایم. در بازی هفته گذشته می توانستیم برنده شویم اما بازی مساوی شد و خود را برای بازی با استقلال آماده کردیم. از نظر فنی هم بازی های ما مقابل استقلال بازی های خوبی بود و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ببینیم و با برنامه هایمان جلو برویم، کمترین اشتباه را مرتکب شویم و بازدهی بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما واقعا گل های کمتری به ثمر رساندیم، اما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. ما نمی توانیم از این آمار فرار کنیم و در راه تقویت آن هستیم. ما یکی از تیم های گلزن فصل گذشته بودیم. در نیمه اول فصل گذشته 3 بر 2 به استقلال باختیم. می خواهیم گل بزنیم و نمی خواهیم این بازی بدون گل تمام شود. مهاجمان خوبی هم داریم و اگر هر کدام از بازیکنان پای خود را برای گلزنی باز کنند، می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی مس رفسنجان درباره گمانه زنی ها درباره حضورش در این تیم گفت: قبل از بازی با مس کرمان تغییراتی ایجاد شد و من برای چهارمین سال سرمربی این تیم هستم. به مدیریت گفتیم که باز باشد و بر اساس صحبت هایی که با مدیریت داشتیم سعی کردیم کار را جلو ببریم. در طول فصل درخواست کرده بودم که دوستانه و محرمانه با مدیریت باشگاه بروم، اما طبق قراردادم دوستانم با من مخالفت کردند. آخرین درخواست حدود 25 روز پیش بود. من در کار و پروژه خود برای مس رفسنجان پیشرفت کرده ام و این تیم برای کسب سهمیه آسیا نیاز به بصیرت و پرش های بلند دارد. تیم مس رفسنجان برای این مشکل به ساختاری جدید و قوی نیاز دارد.

ربیعی درباره معلولان و مصدومان تیمش گفت: یکی دو بازیکن مصدوم داریم. حامد لک در تمرین مصدوم شد. شرایط مساعدی برای تمرین وجود داشت. من با تیم پزشکی جلسه دارم و باید وضعیت لک را بررسی کنیم. این یکی از اتفاقات بدی است که برای ما افتاده است. اگر لک در بازی نباشد، دروازه بان دوم تیم ما حضور دارد. ایمان سلیمی و محمدحسین کریم زاده نیز شرایط ایده آل خود را پیدا می کنند.

سرمربی مس رفسنجان درباره مهاجمان تیمش گفت: ما تغییر سیستم داشتیم و گاهی آن تغییر سیستم جواب می داد و گاهی هم نشد. ما در طول فصل از موشه حمایت می‌کردیم، اما این بازیکن موقعیت‌های گلزنی را در بازی‌های ما از دست داد و فوتبال به سمت او نرفت. ما بازیکنانی در لیگ برتر داشته ایم که فصل گذشته بهترین گلزنان بودند اما در این فصل عملکرد خوبی نداشتند. وظیفه من ایجاد انگیزه در بازیکنانم است. به طور کلی، در نیم فصل باید تصمیمی بگیریم که مناسب حرفه ای بودن ما باشد.

ربیعی درباره عملکرد تیمش در گلزنی خاطرنشان کرد: وقتی تیمی را با گل های کم می بینید فکر می کنید آن تیم دفاعی بازی می کند اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که تیم ما در حال ایجاد موقعیت است. تیم های برتر لیگ برتر بوده و از نظر حمله و خلق موقعیت خوب عمل کردند. شاید در دفاع سازماندهی خوبی داشتیم اما دفاع بازی نکردیم و خوب دفاع نکردیم. به بازی ما مقابل سپاهان، پرسپولیس و گل گهر نگاه کنید که بازی های خوبی بود اما اگر داوری را تحلیل کنید متوجه می شوید که بیش از 10 امتیاز تیم به دلیل اشتباهات داوری از دست رفته است.

وی درباره دیدار تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: باید در دفاع سازماندهی مناسبی داشته باشیم و حملات برنامه ریزی شده داشته باشیم. ما از خدا می ترسیم. استقلال تیم ثروتمندی است. استقلال و پرسپولیس باید تیم های برتر باشند. این دو تیم بسیار قابل احترام هستند. محبی می توانست در این دیدار متوقف شود اما این تیم مهره های قابل توجهی دارد. من مثبت به آن نگاه می کنم و حسادت نمی کنم. در دنیا بارسلونا و رئال پرطرفدارترین و محبوب ترین تیم ها هستند. امیدوارم بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم. اگر بازی های فصل گذشته ما مقابل استقلال را تماشا کنید، می دانید که بازی های خوبی مقابل این تیم داشتیم. نظر من این است که دست پر این بازی ها را ترک می کنیم و امیدوارم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید