شاید ما تنها باشگاهی باشیم که تمام درها و لولاها و پنجره هایش را می بندیم! / پرسپولیس بلاهای زیادی دارد، شاید بدهی ما بالای 300 میلیارد باشد


ساعت: 00:26
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808232

مدیرعامل پرسپولیس گفت: شاید تنها باشگاهی باشیم که در و لولا و پنجره هایش در این مدت بسته بوده است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از عقد قرارداد 6 ماهه رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا باید از رسانه ها تشکر کنم و باید تا ساعت 22 در باشگاه بمانیم تا پرسپولیس را پیگیری کنیم و هواداران را خوشحال کنیم. تا هواداران ما هم بتوانند. بیایید شاد باشیم و آرامش را برای تیم ایجاد کنیم. جا دارد از رسانه ها تشکر کنم که امشب تا اینجای کار در مقابل باشگاه ماندند تا این خبر را اعلام کنند.

وی افزود: پس از حدود 20 روز مذاکره با باشگاه الدحیل، توانستیم رضایت رضاییان را برای آزادی و امضای قراردادش بگیریم. انتقال این بازیکن به پرسپولیس درخواست کادر فنی و هواداران بود و موفق شدیم به این مشکل پی ببریم. خدای ناکرده رضایان می تواند با تمام وجود در خدمت پرسپولیس باشد تا هواداران را راضی کند و وضعیت تیم را بهتر کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص زمان عقد قرارداد و نحوه گرفتن رضایتنامه رضاییان گفت: اکنون رضایت نامه رضایان را گرفته ایم و قرارداد 6 ماهه او را امضا کرده ایم تا برای نیم فصل دوم آزاد شود. بعد از این مدت دوباره با رضایان وارد مذاکره می شویم. با دلال باشگاه هم بر سر مبلغ توافق به توافق رسیدیم و برای جذب رضایان به تعهدات عمل کردیم.

درویش در خصوص اینکه آیا کار نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب رامین رضایان به پایان رسیده یا ادامه خواهد داشت، گفت: همچنان به دنبال جذب بازیکن خوب هستیم که بتواند نظر کادر فنی را به عنوان بازیکن آزاد بدهد. گاهی بعضی از دوستان را می بینم که ممکن است ناراحت شوند، می گویند ما بازیکن می خواهیم، ​​همانطور که یک تیم حدود 10 بازیکن دارد. اما نظر کادر فنی پرسپولیس جذب بازیکنی در این تیم است که در حد نام و شخصیت پرسپولیس باشد و بتواند مشکلات ما را حل کند.

وی افزود: کادر فنی نمی خواهد فعلا برویم و 4 بازیکن جذب کنیم که گرهی از کار پرسپولیس باز نکنند. باید بازیکن بگیریم تا مشکلات تیممان حل شود. 2-3 شب پیش احتمالا تا ساعت 4 صبح سعی می کردیم این بازیکن را بگیریم. همچنین باید از یحیی گل محمدی و همکارانش تشکر کنیم. نزدیک به 100 فیلم دیدند و بازیکنان مختلف را آنالیز کردند تا بازیکن شایسته پرسپولیس را جذب کنند که واقعا سخت است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همه مشکلات پرسپولیس را دیده ایم، شاید تنها باشگاهی باشیم که در و لولا و پنجره های آن در این مدت بسته بوده است. امروز مصاحبه ای خواندم که باشگاهی با وجود بدهی های کلان پنجره هایش باز است اما پرسپولیس فجایع زیادی دارد. باید از وزیر ورزش هم تشکر کنم. شاید اگر کمک و محبت او نبود باز هم دنبال بهانه می گشتند. چطور ممکن است بازیکنی که 10-12 سال پیش بدهکار است هنوز پولش را نگرفته است؟ این بازیکن حق دارد و باید دستمزدش را بگیرد، ما این را کتمان نمی کنیم. اما در این مدت حداقل 15 مدیرعامل در پرسپولیس تغییر کرده اند. خیلی ها هم می گفتند در زمان ما مطالبه و بدهی نیست. ناگهان دیدم دیروز چنین بازیکنی پیدا شد.

درویش با اشاره به اینکه شاید این طلبکاران معتقدند الان وضعیت مالی باشگاه خوب است و برایشان بهتر است، گفت: قبل از ما شرایط پرسپولیس خیلی بهتر بود و در و پنجره ها بسته نبود. تا در این زمان پول خود را دریافت کنند. دیروز یک بازیکن آمد و امروز در خدمت بازیکنان دیگر بودیم. البته پرداخت دستمزدها را منکر نیستیم، اما نگاه کنید به مشکلاتی که در هفته اخیر از سوی تیم خونه به خونه پرسپولیس، کادرفنی و هواداران به جز بازیکنان خارجی ایجاد شده است. به ندرت در تیم های دیگر با چنین مشکلاتی مواجه شده ایم. شاید مشکلات این باشگاه ها کمتر از ما نباشد، اما مقاومت چندانی وجود ندارد، زیرا باید هر چه زودتر مشکلات را حل کنند. این مسائل قابل تامل است. امیدوارم با همدلی و توافق بازیکنان، کادر فنی و هواداران، جام ششم را برای شادی مردم کسب کنم.

وی درباره نحوه پیوستن مهدی شیری به فولاد با وجود عدم انتقال آیاندا پاتوسی به پرسپولیس و اینکه سرخپوشان برای انتقال او پول دریافت کردند، توضیح داد: شیری با تیم مورد نظر به توافق رسیده بود و ما هم به توافق رسیدیم. زمانی که بازیکنی باشگاهی را ترک می کند، پس از فسخ باید مبلغی را پرداخت کند. شیری سال ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و برایش آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم به راه سلامتی خود ادامه دهد.

او 5-6 سال است که در پرسپولیس کار می کند و امیدوارم روزهای خوبی را در تیم جدیدش داشته باشم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فردا پس از حضور این بازیکن در تهران، قرارداد رسمی رضایان با این باشگاه منعقد می شود، گفت: قرارداد رضایان بسته شده است. البته تشریفات اداری باید در تهران انجام شود. برای ثبت قرارداد او در هیات فوتبال و سازمان لیگ مشکلی وجود نخواهد داشت.

درویش در خصوص اظهار نظر مصطفی ایرلو مبنی بر اینکه مدیرعامل پرسپولیس گفته بود اگر از مشکلات این باشگاه مطلع بودم، شاید به پرسپولیس نمی آمدم، گفت: ایرلوف من را دوست دارد. در جلسه ای که در خدمت یکی از وزرا بودیم، وقتی مشکلات را بیان کردم، خود آن کارمند بسیار تعجب کرد و گفت: «مگر این تیم چنین مشکلاتی داشته باشد؟» گفتم روزی که به پرسپولیس آمدم. چنین مشکلاتی را تصور نمی کردم. می دانستم مشکلاتی وجود دارد، اما یافتن بازیکنی که مثلاً 12 سال تحت تعقیب باشد، نه تنها در ذهن افراد کمتری است.

وی ادامه داد: بدهی هایی که در چند ماه اخیر ایجاد شده نیز باید بازپرداخت شود. فضایی برای تبلیغات نداریم همه فضا را دادند و پول را گرفتند اما ما آمدیم و مصمم هستیم همه مشکلات را حل کنیم تا دل هواداران شاد شود و پرسپولیس به جایگاهی که نیاز دارد برسد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و به جای اینکه کنار برویم و به حرف و حدیث هایی که مطرح می شود بپردازیم، پرسپولیس را برای خوشحالی هواداران بالا ببریم. البته خدا این همدلی را دوست دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد با اسپانسر جدید این باشگاه و ایرانسل توضیح داد: پرسپولیس یک دلال بزرگ دارد که در گذشته با این شرکت قرارداد بسته است. چند جلسه هم با ایرانسل داشتیم. این شرکت هم علاقه زیادی به حمایت از پرسپولیس داشت و در نهایت این اتفاق افتاد. امیدوارم با این توافق بخشی از مشکلات را حل کنیم. البته این اسپانسر کفاف بدهی های سنگین ما را نمی دهد. اگر مبلغ قرارداد کفالت را فقط برای پرونده های فعلی خود هزینه کنیم، اشکالی ندارد. اما در 10-15 سال گذشته بار بدهی انباشته شده است.

درویش با اشاره به اینکه امشب سرش را روی بالش می گذارد، گفت: اگر بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم، خوشحالیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت خصوصی سازی اخیر پرسپولیس با توجه به ارزش 3210 میلیاردی این باشگاه، گفت: خصوصی سازی بود. ارتقای مورد نیاز برای نام پرسپولیس نیز به همین ترتیب انجام خواهد شد. باید از زحمات سازمان خصوصی سازی هم تشکر کنم، گربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی و عواملش شبانه روز تلاش کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم نتیجه حاصل شود و استقلال و پرسپولیس پشتوانه ای داشته باشند که دنبال هزار یا دو هزار تن بیشتر نباشند یا امروز نداریم اما فردا پول داریم.

درویش درباره میزان بدهی باشگاه پرسپولیس و صدور حدود 300 میلیارد تن بدهی به این باشگاه گفت: نه به این میزان، شاید بیشتر! البته اگر مبلغ دقیق را بگوییم فردا ممکن است جای دیگری ببندند!

وی با بیان اینکه چرا پنجره تیم های بدهکار دیگر بسته نمی شود، گفت: این در اختیار ما نیست که از مسئولان پنجره بپرسیم. قفل پنجره پرسپولیس در دستان دیگری است. باید از آنها بپرسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید