لیگ برتر فوتبال درخشش ستاره جوان; کیک روی کیک قهرمانی نیم فصل/ تحقیر مطهری مقابل پرسپولیس; میخ نهایی بر تابوت نساجی!

ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922025

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی با برتری سرخ پوشان و عنوان قهرمانی این تیم در نیم فصل اول لیگ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال از ساعت 16 امشب (پنجشنبه – 24 دی ماه) در ورزشگاه آزادی تهران در چارچوب دومین روز از هفته پانزدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

بارش باران و برف در ساعات اولیه بامداد امروز برخلاف تبریز که باعث لغو دیدار استقلال و تراکتور شد مشکلی برای برگزاری این مهم در هفته آخر نیم فصل به حمید مطهری وجود نداشت. سرمربی فصل گذشته پرسپولیس این بار به عنوان سرمربی مدعی رویارویی با یحیی گل محمدی و شاگردان سابقش است.

نساجی قبل از این مسابقه علیرغم ثبت نتایج سینوسی امتیازات خوبی کسب کرده و ثابت کرده است که تیم غول پیکری برای سایر تیم های لیگ برتری است. بازیکنان پرسپولیس مقتدرانه در بالای جدول ایستادند و با تمام توان به میدان آمدند تا در پایان نیم فصل جایگاه خود را تثبیت کنند.

در نیمه اول سرخپوشان که باز هم بدون مهاجم متخصص به میدان رفتند خیلی زود بازی را در دست گرفتند و پس از اشتباه مدافعان حریف از روی پنالتی توسط جورکی گولسیانی گل اول را به ثمر رساندند. بلافاصله پس از آن، ایوب کلانتری با ضربه ای دیدنی و غافلگیرکننده کار را به تساوی کشاند.

اما این گل پایان ماجرا در نیمه اول نبود و محمد عمری ستاره جوان قرمزپوشان تهرانی پس از اشتباه مرض حقیقی و ریکاوری روحی او به راحتی دروازه نساجی را پیدا کرد تا بار دیگر پرسپولیس پیش بیفتد. در ادامه سعید صادقی روی یک سیو و پاس بلند بیرانوند صاحب توپ شد و با پاسی زیبا توپ را برای عمری به ارمغان آورد تا این جوان گل دوم خود و سومین گل سرخ ها را به ثمر برساند. نیمه اول با همین نتیجه 3-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم، حرص گل محمدی پایانی نداشت. قرمزها از طریق دانیال اسماعیلی فر به گل رسیدند و تحقیر نساجی را با حمید مطهری تثبیت کردند. مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس نیز به دلیل خشن و اعتراض به داور کارت قرمز گرفت و پرسپولیس ده نفره شد. این دیدار با این نتیجه پر گل و قهرمانی نیم فصل برای پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس 5
گل: گئورگی گلسیانی (7) – محمد عمری (21 و 33) – دانیال اسماعیلی فر (51 و 54)

یک نساجی
گل: ایوب کلانتری (10)

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و وحید امیری.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی شجاعی، حامد شیری، صابر حردانی، سیدعلیرضا ابراهیمی، سید احمد موسوی، رضا جعفری، محمد شریفی و عبدالکریم اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید