اظهارات موسوی آخرین میخ را بر تابوت فتنه کوبید/خوش خدمت موسوی به آمریکا و اسرائیل و حامیان فتنه 88.


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889539

حمید رضا ترگی گفت: سران فتنه با صدور بیانیه اخیر میخ آخر را بر تابوت فتنه زدند و نشان دادند که این فتنه همانطور که از ابتدا برای ملت ما شناخته شده بود به عنوان ستون پنجم طراحی شده است. از یک دشمن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد درباره انتشار بیانیه میرحسین موسوی گفت: ریشه چنین مشکلی به این موضوع برمی گردد که عوامل مرتبط با سران شورش در خارج از کشور تصمیم گرفتند که 25 بیانیه از سوی سرکردگان شورشیان صادر شود. در سال 2008 آنها را به عربی یا انگلیسی به صورت کتاب منتشر کرد.

وی افزود: اپوزیسیون خارج از کشور با انتشار این کتاب می خواهد در داخل کشور و در سطح افکار عمومی دنیا حاشیه سازی کند که مسائل سیاست خارجی ایران و افکار عمومی را به موضوعات دیگر تحت الشعاع قرار دهد. مردم از توفیقات نظام در برون رفت از مشکلات کشور.

ترقی تصریح کرد: اپوزیسیون داخلی برای انتشار این کتاب نیاز به مقدمه ای داشت که آن را به سران اغتشاشات دیکته کردند و تحت عنوان نامه ای از طریق بی بی سی و سایت های خارجی بین المللی منتشر کردند.

وی بیان کرد: کتاب مذکور موضعی است که اصلاح طلبان و حامیان موسوی بیان کردند و در عرصه عمل نیز در جلسات خود بارها به آن اشاره کردند و البته سؤالاتی نیز به آن اضافه کردند تا بتوانند مجدداً از آن در مقدمه استفاده کنند. ابزار موسوی برای اهداف جنایتکارانه خود در مقابله با نظام و انحراف افکار عمومی و تامین حمایت معارضان خارجی و استکبار جهانی و صهیونیست های خارج از کشور، لذا نامه مذکور و اظهارات آنان عمدتاً در راستای خدمت به آمریکا و اسرائیل و حامیان آن است. از فتنه 88 که طی آن شورشیان ثابت کردند که همچنان در مواضع خود در برابر نظام و جمهوری اسلامی ایستاده اند و حامیان آنها و افرادی که این متون را دیکته می کردند نیز به دنبال این بودند که موسوی را قربانی اهداف ضد نظام خود کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از موضوعاتی که در متن نامه به آن اشاره شده، توهین به سردار حمدانی است که نقش بسیار موثری در مهار اغتشاشات سال 88 ایفا کرد و توانست امنیت کشور را حفظ کند و اجازه ورود فتنه گران و اغتشاشگران به مردم را ندهد. امنیت کشور عمدتاً در میان آنها عوامل نفاق و مخالفت در خارج از کشور مانند سلطنت طلبان و منافقین نفوذ کردند تا کشور را به آشوب بکشانند و ضربات خطرناک تری به کشور ما وارد کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: نقش سردار همدانی در مهار اغتشاشات سال 88 بسیار مهم و موثر بود همچنان که توانست جریانی که با استکبار جهانی و داعش در سوریه مرتبط است را سرکوب کند و اجازه ندهد دولت قانونی آنجا فریب اینها را بخورد. انواع حرکاتی را که دشمنان کشورهای اسلامی مرتکب می شوند و تهدید به مقاومت می کنند، بخورند.

وی افزود: نقش سردار همدانی در مقابله با داعش و سرکوب این جریان تکفیری در سوریه روشن و روشن است به گونه ای که مردم سوریه و عراق قدردان رشادت ها و جانفشانی های سردار همدانی و برنامه ریزی های درست برای مقابله با جریان تکفیری هستند. با تشکر از آنها که نشان می دهد افرادی مانند شهید حمدانی نقش بسیار موثری در مقابله با تروریست ها، تکفیری ها و جریان های انحرافی در منطقه داشته اند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: موضع گیری و توهین سران اغتشاشات نسبت به شهدای مدافع حرم که مشغول حفاظت از حرم حضرت زینب(س) و مقابله با تروریست ها هستند، نشان دهنده این است که عده ای کاملاً روی یکسان هستند. در کنار استکبار جهانی و اسراییل و حامیان تروریست آن در منطقه حضور دارند، لذا با صدور این بیانیه میخ آخر را بر تابوت قیام ها زدند و نشان دادند که این قیام همانطور که از ابتدا برای ملت ما شناخته شده بود طراحی شده است. به عنوان ستون پنجم دشمن و امروز کاملاً در راستای اهداف خود است، آمریکا و صهیونیست ها این مواضع را اتخاذ کردند و نه تنها با مشکلات داخلی کشور و اقدامات آنها علیه امنیت ملی مخالفت می کنند، بلکه با جبهه مقاومت و مقابله با داعش و داعش مقابله می کنند. کاملاً همسو با آمریکا و صهیونیست ها حرکت کنیم.

ترگی تصریح کرد: امیدواریم همانطور که ملت ما پاسخ روشنی به سران اغتشاشات داده و اقدامات آنها را محکوم کرده است، دستگاه قضایی نیز این نامه را عاملی برای محاکمه این مرد قرار داده و وی را متهم کرده و با محاکمه وی به ضرر و زیان وارد شود. این افراد او را از صحنه سیاسی کشور حذف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید